Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین از برگزاری رزمایش «کمک مؤمنانه» در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن شیخ‌حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار کرد: باتوجه به ابلاغ رزمایش (کمک مؤمنانه) درماه مبارک رمضان ناحیه امام حسن (ع) با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌های رده‌های بسیج و نیروهای این نهاد مردمی و نیز هم‌افزایی با ظرفیت‌های شهرستانی این رزمایش را با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) از امروز ۲۳ فروردین ماه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رزمایش در چندین گام عملیاتی خواهد شد، افزود: در گام نخست ایجاد و تکمیل سامانه شناسایی خیرین، معتمدین و روحانیون در دستور کار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قزوین بیان کرد: ایجاد قرارگاه‌های محله محور بسیج، شناسایی محرومین و آسیب دیدگان از کرونا در هر محله و نیز تنوع در کمک‌ها مانند مهلت یا بخشش اجاره، پرداخت وجوه نقدی، ارائه بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت مساجد و امنای آن‌ها ازجمله برنامه‌هایی است که در گام دوم عملیاتی خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، وی عنوان کرد: حمایت از صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت شخصی در این رزمایش در دستور کار رده‌های بسیج قرار دارد.

شیخ‌حسنی عنوان کرد: کمک به مردم برای جبران خسارت ناشی از کرونا با جمع‌آوری و همچنین جهت‌دهی به کمک‌های مردمی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس بسیجیان و پاسداران در قالب گروه‌های جهادی در شهرستان قزوین در کنار مردم بوده‌اند و حال نیز برای جبران خسارت مالی و معنوی ناشی از این ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قزوین در پایان یادآور شد: مردم و خیرین نیز می‌توانند برای کمک در این رزمایش به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمک مؤمنانه سازمان بسيج مستضعفين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است

ایسنا/فارس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته شده است، این قدرت را برگرفته از اراده امامین انقلاب و روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و مقاومت مردم ایران دانست.

جلسه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز امروز، ۸ اردیبهشت با حضور سرتیپ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، شهرام قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، سعید جعفری فرمانده گردان بیت‌المقدس شهرداری شیراز و فرماندهان ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه این هم‌افزایی بین مدیریت شهری و سپاه در طول ادوار شهرداری بی‌نظیر است، اظهار امیدواری کرد: این هم‌افزایی موجب خدمات بهتر به مردم شیراز شود.

سرتیپ هاشم جمالی در ادامه به روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی همواره بر  اصول «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» و صدور انقلاب اسلامی تأکید می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز ایران به‌عنوان یک قدرت برتر در دنیا و منطقه شناخته‌شده است که این قدرت برگرفته از اراده امامین انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی و استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تصریح بر تقویت محور مقاومت بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق واقعی و تمام یک مجاهد مخلص فی سبیل‌الله بود که تمام وجودش را وقف اسلام، ولایت و مردم کرد.

جمالی بیان کرد: شهید سلیمانی به‌عنوان مالک اشتر انقلاب اسلامی نقش بزرگی برای بقای دین ایفا و زمینه بسترساز ظهور بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس در این جلسه از سلسله برنامه‌های شهرداری شیراز در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین یادواره‌های شهدا قدردانی و بر محوریت برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار  شهید فارس تأکید کرد.

شهرام قاسمی همچنین ارتقای سلامت اداری را یکی از برنامه‌های محوری بسیج دانست و به برنامه‌ریزی این موضوع و همچنین برگزاری میزهای خدمت تخصصی تقدیر و بر تداوم آن تأکید کرد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز از ترسیم اتفاقات خوبی که قوای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران برای مردم کشورمان خلق کردند، قدردانی و سپاه پاسداران را مایه افتخار دانست.

آرش فرج‌زاده تصریح کرد: عملیات غرورآمیز وعده صادق را نشان از ایمان و اقتدار و تحقق وعده صادق سپاه دانست.

وی همچنین با توجه به اقتدار امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی،  به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نام‌گذاری شعار سال مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم بر تقویت حوزه اقتصاد تأکید کرد.

فرج‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر تمرکز برنامه‌های امسال بسیج شهرداری شیراز در این محور اشاره کرد.

پیشبرد هیئت اندیشه‌ورز در چارچوب شعار سال و اردوی راهیان پیشرفت در راستای جهاد امیدآفرینی از دیگر مواردی بود که فرج‌زاده به آن اشاره کرد.

پایش سلامت کارگران شهرداری در حوزه پسماند و فضای سبز شهرداری، بسته‌های معیشتی آموزش عفاف حجاب، کاشت ۱۵ هزار درخت و ایجاد بوستان شهدا از دیگر مواردی بود که فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به آن پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان