Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@04:15:42 GMT

۱۱۰ بسته اقلام بهداشتی بین مدافعان سلامت همدان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۳۷۲

۱۱۰ بسته اقلام بهداشتی بین مدافعان سلامت همدان توزیع شد

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان از توزیع ۱۱۰ بسته اقلام بهداشتی بین مدافعان سلامت در همدان خبر داد.

علی معتبرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از توزیع ۱۱۰ بسته اقلام بهداشتی در بین کادر درمان بخش‌های مقابله با بیماری کرونای بیمارستان‌های شهرستان همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقلام در بیمارستان‌های فاطمیه، سینا، بهشتی و بعثت همدان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت کارگروه جهادی شهیدهمدانی در توزیع یک عدد الکل یک لیتری، یک عدد ژل ضدعفونی‌کننده، سه عدد ماسک n95 فیلتر دار، ۱۵ عدد ماسک جراحی ، سه عدد شیلد یکبار مصرف و یک عدد گان ایزوله لمینت شده در بین مدافعان سلامت همدان گفت: بسته فرهنگی نیز شامل دعای نور حضرت زهرا(س) و حرز تبرک، نمک، نبات و تسبیح تبرک حرم مطهر رضوی داخل اقلام قرار داشت. 

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان به حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و بازرس قرارگاه پدافند زیستی استان همدان در این مراسم اشاره کرد و افزود: این مراسم به مناسبت میلاد امام زمان(عج) با هدف تقدیر از کادر درمان همدان برگزار شد که در مقابله با بیماری کرونا جان برکف تلاش می‌کنند.

وی از اهدای سه هزینه سفر کربلا به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)  با حضور سردار فرجی در منازل کادر درمان مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این کار توسط ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان و گروه جهادی شهید حسین همدانی انجام شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرارگاه مقابله با کرونا خبرگزاری فارس همدان بیمارستان فاطمیه سردار فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست