Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌تیمی سابق هالند به تمجید از این مهاجم نروژی می پردازد.

طرفداری- روبن گابریلسن، مدافع سابق مولده و فعلی تیم تولوز فرانسه که در مولده هم‌تیمی ارلینگ هالند بوده است، اذعان می کند که هالند در اوایل حضورش بازیکن خیلی خوبی به نظر نمی رسیده است.

به گزارش Get French Football News، ارلینگ هالند مهاجم سابق مولده و فعلی باشگاه دورتموند، برای باشگاه سابق‌اش در نروژ و در 50 مسابقه موفق به ثبت 20 گل شد و پس از آن به سالزبورگ و در ژانویه سال جاری به دورتموند پیوست و عملکرد بسیار درخشانی را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال هم‌تیمی سابق او در باشگاه مولده، روبن گابریلسن، یکی از خاطرات خود در زمان حضورش در مولده به همراه هالند را تعریف می کند:

هنگامی که هالند در نروژ به همراه من بازی می کرد، در طول هفته قبل از یک مسابقه، موفق به گلزنی نشد و ما به او می خندیدیم. هنگامی که شنیدم او از ابتدا بازی را شروع خواهد کرد، با خودم گفتم: "به هیچ وجه، چگونه می توانیم با این بچه بازی کنیم!" و بعد از گذشت 50 دقیقه از بازی، هالند 4 گل به ثمر رساند. پس از این مسابقه، همه چیز به سرعت پیش رفت. به نظرم هالند از این اتفاق یک درست مهم آموخت تا هنگامی که اوقات سخت فرا می رسد، فقط باید سخت‌تر و بیشتر کار کنید. اکنون بازیکنان جوان فرصتی برای یادگیری از این موضوع دارند.

گابریلسن این موضوع را نیز یادآور می شود که هالند همیشه در بهترین فرم خود قرار نداشت اما پس از یک دوره نسبتا بد، به شرایط مناسب خود بازمی‌گشت. او در این رابطه می گوید:

هنگامی که هالند به باشگاه ما آمد، پسر کوچکی بود. صادقانه بگویم که او خیلی خوب نبود. من با خودم فکر می کردم که: "بله، شاید او بتواند در نروژ بازی کند." سپس او بیمار و پس از آن مصدوم شد. ما برای مدت طولانی‌ای هالند را ندیدیم و بعد از گذشت مدتی، او بازگشت فوق العاده و بسیار باشکوهی داشت! او به یک هیولای دیگری تبدیل شده بود! هالند همه ما را در تمرینات نابود می کرد و ما تازه شروع به خندیدن کردیم و من با خود می گفتم: "این بچه دیگر کیست؟" سپس سرعت بالای پیشرفت او از همان‌جا شروع شد. هنگامی که در تلویزیون او را می بینم و مشاهده می کنم که در لیگ قهرمانان گلزنی می کند، فقط می خندم، وقتی که او مدافعان را نابود می کند می خندم و اگر من هم در آنجا حضور داشته باشم، باز هم می‌خندم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد