Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@22:49:56 GMT

وزیر دفاع آمریکا بدون اطلاع وارد عین الاسد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۷۵۹

وزیر دفاع آمریکا بدون اطلاع وارد عین الاسد شد

برخی منابع در عراق شامگاه شنبه گزارش دادند که «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا دقایقی پیش در سفری از پیش اعلام نشده وارد پایگاه عراقی عین الأسد شد.

هنوز منابع آمریکایی به این خبر اشاره‌ای نکرده‌اند. با این حال برخی منابع عراقی از عصر امروز شنبه مدعی شدند که شخصیت مهمی از ایالات متحده آمریکا وارد این پایگاه شده است و قرار است با مقاماتی از عراق به احتمالا زیاد رئیس جمهور دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه هوایی عین الأسد عراق بزرگترین پایگاهی است که میزبان نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح داعش به رهبری آمریکا است و بیشترین نظامیان این کشور در این پایگاه مستقر هستند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور و وزیر دفاع و برخی از سناتور‌های آمریکا طی دو سال گذشته از این پایگاه دیدن کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عین الاسد آمریکا مارک اسپر عراق برهم صالح پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا است.

این نهاد فلسطینی تاکید کرد: ما خواستار پایان هرگونه فشار اسراییل به آنروا و اجازه‌دادن به این آژانس جهت انجام آزادانه اقدامات خود هستیم.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به میانگین کامیون‌هایی که روزانه وارد نوار غزه می‌شوند اعلام کرد: بر خلاف ادعای آمریکا مبنی بر ورود روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون حامل کمک به نوار غزه، از آغاز ماه آوریل به صورت متوسط روزانه ۱۶۳ کامیون حامل کمک وارد غزه شده است.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: ما خواهان گشایش دایمی گذرگاه‌ها و تسهیل در روند رسیدن کمک‌ها هستیم به طوری که دست‌کم روزانه ۱۰۰۰ کامیون وارد نوار غزه شود تا بتوانیم به این ترتیب از بحران غذا در این باریکه گذر کنیم.

کد خبر 6094632

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی