Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@12:15:02 GMT

تنها نقطه مسکونی ایران که مبتلا به کرونا نشد، کجا است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۷۹۱

تنها نقطه مسکونی ایران که مبتلا به کرونا نشد، کجا است؟

به گزارش جماران، «جاویدعیدانی»  گفت: خوشبختانه با رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم و به همت و کوشش اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران، مراکز جامع سلامت، پاسگاه‌های انتظامی و یگان تکاوری، پلیس راه‌ها، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای اردکان و خرانق، بسیج مردمی و حوزه ۴ انصارالله، هلال احمر و اورژانس مستقر در بخش خرانق، تاکنون با وجود شیوع ویروس کرونا در استان یزد، ساکنین بخش پهناور خرانق از این بلا مصون بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار وسیعترین بخش کشور در ادامه تصریح کرد: اقداماتی نظیر گند زدایی و ضدعفونی مستمر روستاها، مسدودسازی ورودی‌ها و خروجی‌ها و کنترل ترددها، تعطیلی فعالیت معادن از سوی مسئولان و همت بلند اهالی روستاها در رعایت نکات بهداشتی و محدودسازی ترددها و ماندن در خانه، باعث شده که تا این لحظه گزارشی مبنی بر ابتلای روستاییان بخش خرانق به کرونا از سوی مراکز بهداشتی شهرستان اعلام نشود.

عیدانی در پایان نیز خاطرنشان کرد: انتشار این خبر به منزله رفع یا کنترل کامل این بیماری در روستاهای بخش نبوده و لازم است با تداوم روند حفاظتی و بهداشتی توسط مردم و ماندن در منازل، تا دفع کامل این بیماری صبور باشیم‌.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا کرونا خرانق یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)