Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «معصومه کاظم زاده» با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک از  اوایل نخستین روزهای اسفند سال گذشته براساس ابلاغ ستاد ملی کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی 42 مهدکودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان لامرد شد و از این تعداد، 15 مهدکودک استیجاری هستند که هدف از راه اندازی این پویش، جلب رضایت مالکان برای بخشش اجاره مهدهای کودک استیجاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زاده با اشاره به اینکه مهدهای تحت نظارت به صورت خصوصی اداره می شوند، تصریح کرد: باتوجه به هزینه بالای مهدهای کودک اعم از پرداخت دستمزد، بیمه مربیان و اجاره، از تمام مالکان و خیراندیشان لامردی استدعا دارم که با پیوستن به این پویش، از کودکان این دیار نخبه پرور حمایت کنند تا ضمن عبور از این وضعیت بحرانی، شاهد تداوم فعالیت مهدهای کودک باشیم.

 رئیس اداره بهزیستی لامرد از رسانه‌ها و خیراندیشان درخواست کرد تا در اطلاع رسانی و جلب رضایت مالکان برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بهاء مهدهای کودک مشارکت کنند.

وی با قدردانی از خیراندیشانی که بهزیستی را در جنبه های مختلف همراهی می‌کنند، تصریح کرد: مالکان دلسوزی که به این پویش پیوستند از پاداش اخروی بهره مند می شوند و نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر به این عزیزان خیر اعطا خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس لامرد مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان در کارگروه املاک و مستغلات شهرستان گفت: نظارت مستمر بر بازار مسکن موجب کاهش قیمت می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و با ارائه راهکار مناسب به کاهش اجاره‌بهای مسکن در شهرستان کمک کنیم.
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان گلپایگان هم در این جلسه با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است؛ افزود: در طی این بازرسی ها واحدهای بدون پروانه اخطار دریافت کرده‌اند و 30 طرح شکایت از بنگاه‌ها ثبت شده است که ۹۰ درصد آن به صلح و سازش منجر شد.


احمد حمزه لو؛ از صدور ۱۴ پروانه کسب جدید، و ابطال هشت پروانه کسب در گلپایگان هم خبر داد وگفت: پس از 6 سال، قانون اصلاح نرخ‌نامه طی فرایند قانونی و با همکاری شورای نرخ‌گذاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و کمیسیون اقتصادی و نظارت اتاق اصناف انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد نرخ اجاره‌بهای مسکن در شهرستان افزایش یافته است، گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن از دوم اردیبهشت هر سال به دلیل تورم، قیمت تعمیر و تجهیز و عقب‌ماندگی عرضه از تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی