Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان: بودجه خدمات شهری در سال جاری بایستی بر اساس اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان افزود: بودجه خدمات شهری بایستی بنا بر اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری شود.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان بیان داشت: براساس نامگذاری سال‌ ۹۹ به سال زیباسازی، نظافت و پاکیزگی شهری می‌بایست در راستای سیاست‌های تعیین شده از سوی شهردار زاهدان، برنامه‌ریزی‌های لازم در این حوزه صورت گیرد تا شاهد تغییر و تحولات اساسی در ارتباط با موضوعات خدمات شهری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال جاری جهت پیشبرد طرح و برنامه‌های این حوزه بودجه قابل توجهی تخصیص داده شده است که امید می‌رود بتوان پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته را که بنا به دلایلی اجرایی نگردید، براساس اولویت‌بندی تصمیم‌گیری و جهت محقق شدن آن‌ها اهتمام لازم بعمل آید.

وی زیباسازی شهری، برنامه‌ریزی جهت نقاشی و اجرای المان‌های شهری، احداث سایت زنده‌گیری حیوانات ناقل بیماری، نگهداری و توسعه فضای سبز شهری، تقویت مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد جهت جلب مشارکت شهروندان، تقویت و اجرای سیستم‌های نظارتی در حوزه خدمات شهری، خرید و نصب مخازن زباله و نگهداری پارک ملت و نظارت بر اجرای آن را از مهمترین برنامه‌ها دانست.

براهویی با تاکید بر توسعه فضای سبز گفت: توسعه فضای سبز از اهمیت بسزایی برخوردار است چنان‌که برای نخستین‌بار برنامه‌های در این خصوص پیش‌بینی شده که نحوه اجرای آن توسط شرکت‌های توانمند در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: بررسی و برنامه‌ریزی بودجه سازمان‌ها بزودی شروع خواهد شد و همچنین بودجه مناطق بایستی با نگاه حوزه خدمات شهری همراه باشد و با تمهیدات اساسی که در این زمینه در نظر داریم، تلاش شود بودجه بنا بر اولویت‌های تعیین شده صرف و از انحراف آن جلوگیری بعمل آید.

وی گفت: برنامه‌ها براساس وظایف و ماموریت‌های که انجام می‌شود بر دوحوزه ستادی و نظارتی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خواهد شد.

محمد امیر براهویی تصریح کرد: جهت پیشبرد اهداف این حوزه که بخشی از آن مربوط به عمرانی و عملیاتی می‌باشد بایستی طبق بودجه تعریف شده بتوان برنامه‌های خود را اجرایی کرد، تا با حداقل آن بودجه به جهش قابل‌توجهی برسیم.

انتهای پیام


منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان بودجه سيستان و بلوچستان اولویت های تعیین شده خدمات شهری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد

سرپرست شهرداری گنبدکاووس از نهایی شدن احداث یک تقاطع غیرهم‌سطح در میدان امام علی (ع) و یک زیرگذر در میدان بسیج این شهر خبر داد و گفت: ساخت این دو پروژه عمرانی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گنبد کاووس، امیرعلی لطیفی اظهار کرد: برای دریافت موافقت‌نامه و تأمین بخشی از منابع مالی دو پروژه روگذر و زیرگذر، با سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور در حال مذاکره هستیم که به‌زودی نهایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح شهربازی سرپوشیده بوستان الغدیر، آسفالت معابر شهری و اصلاح هندسی میدان امام حسین (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر، دیگر پروژه مهم عمرانی شهرداری گنبدکاووس در سال جاری است.

سرپرست شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بودجه شهرداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۳، ۱۱ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که با موافقت اعضای شورای اسلامی، ۵۵ درصد آن صرف طرح‌های عمرانی شهری و ۴۵ درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

وی ادامه داد: بودجه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری گنبدکاووس با متمم به هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و تمام آن نیز محقق شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری گنبدکاووس از ۱۱ هزار میلیارد مصوب به ۱۵ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کند که ۵۵ درصد آن صرف عمران شهری و باقی‌مانده آن صرف هزینه‌های جاری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر گنبدکاووس حدود ۱۷۰ هزار نفر جمعیت و شورای اسلامی شهر آن هفت عضو دارد.

کد خبر 751420

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست