Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده گردان‌های امام علی(ع) در واکنش به مامور شدن مصطفی الکاظمی برای تشکیل دولت جدید عراق گفت:ما به انتخاب نیروهای سیاسی که وحدت و سیاست کشور را تامین کرده و اشغالگر را بیرون می‌راند، احترام می‌گذاریم و از آن حمایت می‌کنیم. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  «شبل الزیدی»، فرمانده گردان های امام علی (ع)، با انتشار توئیتی در حساب خود نوشت:«در طول دوره ها و از زمان شکل گیری روند سیاسی، با وجود احتیاط در انجام آن به عنوان یک گروه مقاومت جزئی از آن روند سیاسی نبودیم چرا که همت اصلی ما تقویت و پشتیبانی از این روند سیاسی، عدم مخالفت با آن و حفظ منافع اکثریت و دموکراسی در چارچوب قانون اساسی به خاطر عزت و سربلندی عراق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز تاکید می کنیم که به انتخاب نیروهای سیاسی که وحدت و سیاست کشور را تامین کرده و اشغالگر را بیرون می راند، احترام می گذاریم و از آن حمایت می کنیم، زیرا سیاست خیانت، تکفیر و مقابله به مثل، هیچ کشوری را آباد نمی کند ما نباید سنگ مانعی در برابر چرخ توافق و سازندگی باشیم و نباید خود را درگیر اموری کنیم که به ما مرتبط نیست، در مقابل نیز نیروهای ملی باید به گروه های مقاومت احترام بگذارند چرا که این گروه ها سپر مستحکم وطن است.»
وی در پایان توئیت خود آیه «بیایید همگی به ریسمان خدا چنگ بزنید و متفرق نشوید» را منتشر کرد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موارد عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، برخورد ناشایست گروهی از تماشاگران منتسب به تیم میهمان با هواداران مستقر در جایگاه زنان بود.

درویش در این خصوص می‌گوید: البته همه جای دنیا این محکوم است. آنها چه قدرتی دارند که میهمان هستند و میزبان را مورد حرف‌های رکیک قرار می‌دهند؟

وی افزود: من از مسئولان امنیتی هم پرسیدم و فهمیدم اولین نارنجک از سوی هواداران آنها بود. امیدوارم یک فضایی ایجاد شود که حداقل احترام را فراموش نکنیم. فضای ورزش همیشه جایی است که احترام خط مقدم است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • رئالیسم سیاسی چیست؟