Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:31:39 GMT

تحریم دیگر کشورها نشانه بحران اخلاقی است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۳۲۳۸

تحریم دیگر کشورها نشانه بحران اخلاقی است

آیت الله شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرینی، بحران کنونی کرونا را بحران از دست رفتن دین، انسانیت و وجدان دانست و تحریم برخی کشورها علیه دیگران را بیانگر بحران اخلاقی توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رسانه های بحرینی، آیت الله شیخ عیسی قاسم در سخنانی گفت: اگر بحران اخلاقی در این جهان ادامه یابد، بحران کرونا بیشتر و بیشتر خود را نمایان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بحران روسا و کشورهای بزرگ و کوچک و رهبران است. بحران حکام و وزیران و شاهان و روسای جمهور است. بحران از دست رفتن دین و انسانیت و وجدان است.

وی اشاره کرد که سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آنها، فقرا را در معرض بیماری و سپس مرگ قرار می دهد.

آیت الله قاسم گفت: تشدید محاصره علیه برخی کشورها از سوی کشورهای ظالم و متجاوز و متخاصم با هدف گسترش شیوع (بیماری) بیانگر اخلاق ناجوانمردانه و حقیرانه و وحشیگری آنها است. این اخلاقی است که بسیاری از روسا و سران بزرگ جهان با آن زندگی می کنند.

وی تصریح کرد که جهان به خاطر فراموش کردن پروردگارش و تهی بودن آن از گرایش الهی درست غرق در مصیبت می شود.. جهان بدون دین جهان سرقت، جهان خیانت، چپاول، قتل، دیوانگی، شرارت و ظلم و مفاسد است. این حکایت امروز بسیاری از جهان ما است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: سرقت ماسک های کشورها از سوی کشورهای دیگر و مصادره آن همان اخلاق این جهان بیمار در چنین شرایط دشواری است. سرقت در چنین محنتی! سرقت ماسک های فقرا و نیازمندان آنها را با خطر بیماری و سپس مرگ مواجه می کند.‎

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد

منشی درمانگاهی در غرب تهران که با شگردی عجیب دست به سرقت از آنجا می‌زد، اعتراف کرد که روزانه حدود ۳۰ میلیون تومان از درآمد درمانگاه سرقت می‌کرده است.

از مدتی قبل مسئولان درمانگاهی در غرب تهران متوجه کسری قابل توجهی در درآمد درمانگاه شده بودند، اما بررسی‌های آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت و معلوم نبود که منشأ این کسری درآمد از کجاست. در نهایت آنها که مطمئن شده بودند فردی از درآمد درمانگاه سرقت می‌کند، ماجرا را به مأموران کلانتری اطلاع دادند و تحقیقات برای حل این معما آغاز شد.

 مأموران کلانتری پس از حضور در درمانگاه به تحقیقات گسترده‌ای پرداختند و در نهایت به خانم منشی که از ۹ سال پیش در آنجا مشغول به‌کار بود، مشکوک شدند. آنها در ادامه به بررسی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین‌های مداربسته پرداختند و آنجا بود که دست سارق رو شد.

منبع: همشهری

tags # سرقت ، اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟