Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@09:10:02 GMT

بازداشت ۲۴ نفر در قم به دلیل مصرف مشروبات

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۳۲۷۰

ساعت 24-جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: با همکاری پلیس امنیت اخلاقی قم ۲۴ نفر در مهمانی یک قهوه خانه که مشروبات الکلی مصرف می‌کردند، بازداشت شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این قرارگاه به صورت شبانه روز فعال بوده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، اظهار کرد: خبری مبنی بر برگزاری مهمانی در یک واحد قهوه خانه و مصرف مشروبات الکلی توسط حاضران در این مهمانی از سوی منابع بسیج مردمی به این قرارگاه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از کسب این خبر، هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضائی به عمل آمد و عوامل قرارگاه دادسرای قم همراه پلیس امنیت اخلاقی به محل مراجعه کردند، گفت: در همین راستا ۲۴ نفر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی فرستاده شدند.

بازداشت تتوکار زیر زمینی

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد با ناهنجاری‌های فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: فردی که با دایر کردن کارگاه تتوی غیرمجاز اقدام به تتو (آقا) برای خانم‌ها اقدام می‌کرد توسط عوامل رصد قرارگاه دادسرای قم شناسایی و طی اقدامی مشترک این فرد توسط عوامل پلیس امنیت اخلاقی بعد از اخذ دستور قضائی بازداشت شد.

تحریری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مشروبات الکلی دادسرای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه هکری "MISSION CONTROL" در سانفرانسیسکو اولین مهمانی هوش مصنوعی را برنامه‌ریزی کرد؛ ظاهر این مهمانی در ابتدا این گمان را تقویت می‌کند که مانند هر مهمانی دیگری است و تفاوت چندانی با گردهمایی‌های معمولی ندارد.

بااین‌حال در همان زمانی که مهمانان در خصوص استارت‌آپ‌های خود در صفحات مجازی به چت کردن می‌پرداختند، نسخه هوش مصنوعی آن‌ها روی نمایشگری غول‌پیکر به نمایش درمی‌آمد و یک تابلوی امتیازات، محبوب‌ترین آواتارها را در طول شب بر اساس مکالماتی که انجام می‌شد، رتبه‌بندی می‌کرد و درحالی‌که ربات‌ها صحبت می‌کردند، انسان‌ها بیشتر مشاهده می‌کردند.

ادگار هائوند طی توییتی در شبکه اجتماعی ایکس از برگزاری این مهمانی خبر داد و نوشت: «من اولین مهمانی شبیه‌سازی‌شده با هوش مصنوعی را برگزار می‌کنم. این مهمانی ۳ روز ادامه دارد که روز اول و دوم در فضای شبیه‌سازی‌شده برگزاری می‌شود و روز سوم، مهمانان برای ادامه دادن مأموریت به سانفرانسیسکو می‌روند».

در ادامه در خصوص نحوه کار این مهمانی شبیه‌سازی‌شده چندین نکته آورده شده است:

هر مهمان یک شخصیت هوش مصنوعی دریافت می‌کند. شما آن را با توجه به شخصیت خود سفارشی می‌کند. شخصیت شما به یک دنیای مجازی پرتاب می‌شود که در آن با افراد دیگری که در مهمانی شرکت می‌کنند؛ ملاقات می‌کند. روز مهمانی نیز شرکت‌کنندگان، گزارشی از عملکرد خود دریافت می‌کنند

رویداد ۱۳ آوریل که توسط سازمان‌دهندگانی به‌عنوان «اولین مهمانی شبیه‌سازی‌شده با هوش مصنوعی» نام‌گذاری شد، حدود ۲۰۰ نفر را به خود جذب کرد. قبل از ورود، از مهمانان خواسته شد تا با پر کردن پرسشنامه مختصری که در آن خلاصه‌ای از زندگی آن‌ها «در پنج خط» آورده می‌شود، یک آواتار آنلاین ایجاد کنند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903696

دیگر خبرها

  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • مصرف دخانیات از مهم‌ترین عوامل ایجاد سرطان دهان
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک