Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- استرادا نام محصولی از فیات است که از سال 1996 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این وانت توسط خط تولید فیات در برزیل ارائه و از آنجا روانه بازار جهانی(به جز آمریکا و کانادا) می شود. در بازار مکزیک نیز با نام رم 700 ارائه شده است.

استرادا جدید اخیرا در برزیل رونمایی شده است. پیش از این اطلاعات جزئی در رابطه با این محصول در اختیار رسانه های خودرویی قرار داشت اما در این مطلب تصاویر و جزئیات تایید شده بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از منظر طراحی صرف نظر از ارتفاع خودرو که نشانگر کلاس تولیدی آن خواهد بود؛ دماغه ای را مشاهده می کنیم که کاملا شبیه به انواع خودروهای شهری در کلاس سدان و هاچ بک شکل گرفته است. چراغ های اصلی با گرافیک نه چندان جدید، یک گریل(جلوپنجره) معمولی که البته لوگوی کرومی فیات با اندازه بزرگی میان آن قرار گرفته است.

با این معرفی می توان گفت: فیات محصولی را معرفی کرده تا یک خودروی خانوادگی و شهری باشد نه آفرودری جان سخت برای ماجراجویی در دشت و بیابان!

این محصول فعلا فقط در تریم 4 درب ارائه می شود اما صحبت هایی از برنامه های آینده تولیدکننده برای رونمایی از نسخه دو درب آن نیز وجود دارد.

با حرکت به سمت نمای جانبی بازهم منظره ای در سطح یک کراس اوور شهری پیش روی مخاطب قرار می گیرد. اینجا اگر قسمت بار را هم با یک اتاق پیش ساخته به اتاق اصلی متصل کنیم قطعا یک کراس اوور خوش ساخت پیش روی ما قرار خواهد داشت!

از منظر ابعاد؛ استرادا 4480 میلیمتر در طول و 1059 میلیمتر در عرض توسعه یافته است. همانطور که مشاهده می کنید عرض این محصول نیز برای یک وانت قابل اعتماد در حمل بار سنگین به هیچ عنوان مناسب نیست. قسمت بار پیکاپ نیز 1173 میلیمتر از طول خودرو را به خود اختصاص داده است.

چراغ های عقب گرافیک جذابی دارند و منظره دلچسبی را در هماهنگی با سایر اجزای این قسمت، به نمایش گذاشته است.

کابین این محصول برای حمل 5 سرنشین طراحی شده است. در فضای کابین؛ نمایشگر لمسی 7 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی و سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه های عمودی از دیگر ویژگی های قابل اشاره است.

از جمله ویژگی های بخش فنی باید به دستیار حرکت در سربالایی با 3 درجه قابل تنظیم توسط کاربر اشاره کرد. در بخش پیشرانه نیز از نمونه 1.4 لیتری 4 سیندر با 88 اسب بخار خروجی و گشتاور 91 پوندفوت استفاده شده که این اعداد ضعیف نیز تاییدی بر ارائه یک خودروی شهری تا یک وانت قابل اعتماد خواهد بود!

البته مشتریان با پرداخت هزینه بیشتر می توانند موتور 1.3 لیتری با 109 اسب بخار و گشتاور 103 پوندفوت را سفارش دهند. در قسمت جعبه دنده فقط نمونه 5 سرعته دستی ارائه می شود.

قیمت پایه برای استرادا از 13485 دلار آغاز می شود. این محصول در بازار مکزیک احتمالا با نام رم 700 عرضه خواهد شد که اخیرا خبرهایی در رابطه با آن منتشر شده بود.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: وانت 18 هزار دلاری "ام جی" معرفی شد(+تصاویر) متفاوت ترین فیات 500؛ یک مینیاتوری واقعی! (+تصاویر) هدیه 70 سالگی با هاچ بک آتشین ایتالیایی! (+فیلم و تصاویر) وانت جدید T9 از کمپانی چینی JAC/ تلاش برای ارائه یک پیکاپ غول پیکر! (+تصاویر) کمیاب ترین "مار سمی" معرفی شد/ خودرویی که فقط 250 دستگاه خواهد بود! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/00324T

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیات پیکاپ خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام جزیره ابوموسی!

محمدمهدی اسماعیلی روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت، در هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: «با توجه به صورت گرفتن عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونسیتی، در مورد ثبت این روز در تقویم نیز بحث و بررسی صورت گرفت.»

به گزارش ایرنا، وی همچنین با تبریک روز معلم، روز کارگر و روز خلیج فارس گفت: تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد؛ یاد شهدایی که در خلیج فارس به شهادت رسیدند از جمله شهید مهدوی را نیز گرامی می‌داریم.

اسماعیلی با گرامی‌داشت یاد شهدایی که در جنگ با پرتغال به شهادت رسیدند، افزود: روز ملی خلیج فارس روز فتح بندرعباس و مناطق در اختیار پرتغال و روز شکست غربی‌ها از ملت ایران است که دولت شیعی صفوی توانست در این مبارزه پیروز شود.

وزیر فرهنگ پس از ارائه گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: کسانی که از میانسالی عبور کرده‌اند ارزش اقدامات مربوط به سلامت را می‌دانند؛ در همین راستا به تبیین گسترده در مورد ضرورت این کار نیاز داریم، امیدوارم این رویکرد به عنوان بخش مهمی از فرهنگ عمومی کشور که تاثیر مستقیم بر سبک زندگی دارد، تلقی شود.

وی در ادامه پس از شنیدن گزارش رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان گفت: اولویت‌های ملی را اعلام می‌کنیم که اولویت‌های استانی و شهرستانی هم در آن قرار دارد؛ اما مسأله واحدی نیستند؛ سال گذشته پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌ها و سبک‌زندگی را انجام دادیم، به ازای هر شهرستان می‌توانیم خروجی کتاب مستقلی را ارائه کنیم امسال هم مشابه سال ۱۴۰۲ اولویت‌هایی اعلام کردیم و وضعیت توصیفی ملی آن‌ها بیان می‌شود.

اسماعیلی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها برش استانی خود را خواهند داشت؛ شهرستان‌ها نیز همین طور، ممکن است در شهرستانی مساله طلاق پررنگ باشد در شهرستانی دیگر مسأله مواد مخدر که باید همه این مسائل مدنظر قرار گیرد.

اسماعیلی ادامه داد: در سفر اخیر به پاکستان و سریلانکا هیچ اجتماعی نبود مگر اینکه مردم مسلمان این کشور‌ها با شور و شعف از این اقدام جمهوری اسلامی تشکر کنند.

در این جلسه حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته سلامت و محمدامین محمدی دبیر کارگروه تغذیه و سلامت خانواده در رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گزارشی در مورد اقدامات اجرایی در حوزه سفره خانواده و ارتقای سطح سلامت تغذیه در بین جوانان و اعضای خانواده و توجه به جنگ فرهنگی و تغییر سبک تغذیه سالم در جامعه ارائه کردند.

در ادامه جلسه آیت الله علی خاتمی رئیس شورای فرهنگ عمومی زنجان نیز گزارشی از فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی این استان ارائه کرد.

بررسی مناسبت‌های تقویم ۱۴۰۴هجری شمسی نیز از دیگر دستورکار‌های این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!