Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید ۱۵ هزار ماسک بهداشتی برای بیمارستان و توزیع ۸۰ بسته سبد معیشتی به خانواده های نیازمند از سوی جهادگران کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین قم تپه تبریز قابل تقدیر است.

«حسن سبب کار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) منطقه قم تپه تبریز در عرصه مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) قم تپه تبریز از تولید ماسک به تعداد ۱۵ هزار عدد به عنوان یکی از اقلام ضروری و بهداشتی در شرایط پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: در این روزهای سخت که با این بیماری مواجه هستیم باید یکدیگر را یاری کنیم؛ وقتی انسان خدمتی برای مردم انجام می دهد، به آرامش درونی که منجر به روحیه بخشی انسان می شود؛ دست پیدا می کند.

سبب کار افزود: بعد از فعالیت های گند زدایی و ضد عفونی معابر و اماکن منطقه طی چند مرتبه،از جمله دیگر فعالیت های جهادی که با استقبال خواهران و برادران کانون مواجه شد، تولید ماسک بود که به همت بیش از 30 نفر فعال کانون و پایگاه دوخت ماسک را در مسجد و منازل خودشان انجام دادند؛ ماسک های تولید شده به وسیله چرخ خیاطی دوخته شد و سپس در اختیار سپاه قرارگرفت و بعد از مراحل ضد عفونی و بسته بندی، در اختیار بیمارستان ها و تعدای هم در محله های منطقه توزیع شد.

وی برنامه های دیگر انجام شده را چنین عنوان کرد؛ توزیع 80 بسته سبد معیشتی و بهداشتی به ارزش 5 میلیون تومان، همکاری با خانه بهداشت منطقه برای ضد عفونی کردن خانه های افراد درگیربا بیماری کرونا،به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت پیامک که به برگزیدگان مسابقه در روز نیمه شعبان کارت هدیه اهدا شد؛ از جمله اقدامات است.

سبب کار یادآور شد: در روز نیمه شعبان جشن مجازی با حضور مداحان مهدی قربانی و صابر راهنما و با سخنرانی حجت الاسلام نظری برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) قم تپه تبریز خاطرنشان کرد: تا شکست کامل ویروس کرونا در میدان حضور داریم و به یاری خدا و با عزم و اراده جمعی و روحیه جهادی و انقلابی کرونا را شکست خواهیم داد.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسجد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز