Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم که امکانات را برای فعالیت جوانان فراهم کنیم، گفت: در حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی از اندیشه جوانان و دانشگاهیان استان استفاده می‌شود و تاکید می‌کنیم بیشتر از جوانان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در گفت‌وگوی اینستاگرامی با احمد احمدی‌نژاد رئیس مجمع جوانان استان کرمان که به طور زنده پخش می‌شد، با تبریک هفته جوان بیان کرد: اینکه سمن‌هایی از جوانان داشته باشیم و با هم برای خدمت به مردم کار کنند بسیار ارزشمند است و به توسعه جامعه کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جامعه باید از نیروی جوانی استفاده کند و خدمت‌رسانی به مردم برای خود جوانان هم ارزشمند است و برای آنها زمینه کسب تجربه را ایجاد می‌کند.

استاندار کرمان با ابراز اینکه توسعه سمن‌های جوانان و افزایش آنها را مورد توجه قرار خواهیم داد افزود: آمادگی داریم به‌فعالیت‌های آن‌ها کمک کنیم و وظیفه خودمان می‌دانیم تا در چارچوب امکانات و اختیارات از آنها حمایت کنیم.

او افزود: توسعه سمن‌ها به نفع جامعه و مردم بوده چرا که فعالیت‌های آنها در راستای رفع مشکلات مردم است. انشاالله بتوانیم بعد از قطع زنجیره کرونا در استان جلساتی با جوانان داشته باشیم، نظرات آنها را بشنویم و تبادل نظری انجام شود بسیار مفید خواهد بود.

فدائی با عنوان اینکه دولت برنامه‌هایی برای جبران خسارات اقتصادی کرونا دارد و ما منتظر هستیم افزود:  نخستین جلسه ستاد پساکرونا استان تشکیل و مشکلات بررسی شده است.

او اضافه کرد : در این ستاد از مجموعه قوا و نمایندگان ارکان نظام عضو هستند و دو کارگروه ذیل این ستاد تشکیل شده است که یک کارگروه بررسی خسارات را انجام می‌دهد و کارگروه دوم برای جذب منابع و جبران خسارات تلاش خواهد کرد.

استاندار کرمان با ابراز اینکه استفاده از منابع و ظرفیت‌های استانی را در ابتدا پیگیری خواهیم کرد گفت: در استان کرمان ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد که باید در کنار امکانات دولت برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

او ادامه داد: از اول سال مشکلات زیادی داشتیم که با همفکری و همدلی پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم این همفکری و همدلی ادامه داشته باشد که در حال حاضر جلسات استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل می‌شود.

فدائی با عنوان اینکه جلساتی مانند ستاد کرونا، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و جلسه ستاد تنظیم بازار استان نیز تاکنون به طور منظم تشکیل شده است گفت: تمام بنگاه‌های اقتصادی استان نیز پای کار هستند و باید به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل کنند همانگونه که تاکنون عمل کردند و جای قدردانی دارد.

او افزود: در سال جدید نیز منابعی برای اشتغالزایی به‌ویژه مشاغل خرد و کوچک داریم و آمادگی داریم برای طرح‌های خوب در اختیار جوانان بگذاریم. باید در مورد عدم حضور جوانان در مناصب دولتی بگویم  دلایلی مختلفی برای عدم استفاده جوانان در پست‌ها و مشاغل دولتی وجود دارد اما فعالیت جوانان تنها در ادارات دولتی نیست.

استاندار کرمان با عنوان اینکه ظرفیت‌های استان زیاد است و می‌توان در بخش‌های مختلف از جوانان، فکر و اندیشه آنها و نیروی جوانی استفاده کنیم گفت: در بعضی مواقع هم دلایل قانع کننده‌ای برای عدم استفاده از جوانان وجود دارد که باید بررسی شده و نمی‌توان کلی صحبت کرد.

او با بیان اینکه وظیفه خودمان می‌دانیم که امکانات را برای فعالیت جوانان فراهم کنیم گفت: در حوزه معاونت سیاسی اجتماعی از اندیشه جوانان و دانشگاهیان استان استفاده می‌شود و تاکید می‌کنیم بیشتر از جوانان استفاده شود.

فدائی با اشاره به اینکه بعضی از جوانان پیشنهادات خود را به‌صورت پیامکی ارسال می‌کنند که به دستگاه‌های مورد نظر برای پیگیری ارجاع داده می‌شود و ما مشکلی از این بابت نداریم افزود: آمادگی حضور نماینده جوانان در جلسات مختلف را داریم و می‌توانیم از پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

او با بیان اینکه اگر جوانی طرح خود را با جدیت پیگیری کند حتما به نتیجه خواهد رسید گفت: اصل موفقیت جدیت و پشتکار است و جوانان باید به توان و نیروی جوانی خود باور و اعتقاد داشته باشند و به‌سادگی خسته و دلسرد نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی احمد احمدی نژاد مجمع جوانان استان کرمان استاندار کرمان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد