Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس به رکورد جدیدی رسیده است.
به گزارش خرداد به نقل از نواندیش،میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شرایط شیوع بیماری همه گیر کرونا ویروس به رکورد جدیدی رسیده است، البته نتایج انتخابات 2016 آمریکا و پیروزی ترامپ علی رغم محبوبیت کلینتون در نظر سنجی ها نشان داد که به دلیل ساختار پیچیده انتخاباتی آمریکا چندان نمی توان به نتایج این نظر سنجی ها برای پیش بینی پیروز انتخابات تکیه کرد ضمن اینکه نباید فراموش کرد فاکس نیوز به عنوان رسانه ای محافظه کار جزو حامیان ترامپ است!
 نتایج نظرسنجی از افکار عمومی انجام شده که از 4 تا 7 آوریل ، به سفارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز انجام شده، حاکی از این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ارقام منتشره ، 49 درصد از نظرخواهی شدگان کار ترامپ را تأیید می کنند. 49 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی مخالف وی بودند و 2 درصد نظر خود را نگفتند.

طی نظرسنجی های قبلی فاکس نیوز، تعداد هواداران ترامپ از 48 درصد تجاوز نکرده بود. به گفته کارشناسان ، چنین شاخص هایی به این واقعیت مربوط می شود که شهروندان اقداماتی را که مسئولان در رابطه با شیوع کرونا ویروس انجام می دهند ، مناسب می دانند. خاطرنشان می شود که 94 درصد از نظرخواهی شدگان کروناویروس ابراز نگرانی کردند. 6 درصد باقیمانده گفتند به این خاطر نگران نیستند.
در تاریخ 6 آوریل ، ترامپ "نور در انتهای تونل" و امید به پایان شیوع ویروس کرونا را دیده و خاطرنشان كرد : كاهش تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس در نیویورک نشانه خوبی است.
در حال حاضر ، ایالات متحده از نظر تعداد موارد به کووید ـ 19 رتبه اول را در جهان دارد. از 10 آوریل ، 462 هزار مورد ابتلا در این کشور به ثبت رسیده است ، 16.5 هزار نفر فوت کرده اند و 25.4 هزار نفر نیز درمان شده اند.
نوع جدید ویروس کرونا تقریبا درسراسر جهان شیوع یافته است. براساس آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 1.5 میلیون نفر به آن مبتلا شده و بیش از 80 هزار نفر درگذشته اند.
جدی ترین وضعیت در ایالات متحده آمریکا ، اسپانیا و ایتالیا است. در چین که شیوع ویروس کرونا از آنجا آغاز شد ، چند روز پیش اعلام شد که شیوع این ویروس متوقف شده است. 7 آوریل ، مقامات چینی خروج مردم از ووهان را که اولین موارد ابتلا در انجا در اواخر ماه دسامبر رخ داده بود ، آزاد کردند.
البته نتایج انتخابات 2016 آمریکا و پیروزی ترامپ علی رغم محبوبیت کلینتون در نظر سنجی ها نشان داد که به دلیل ساختار پیچیده انتخاباتی آمریکا چندان نمی توان به نتایج این نظر سنجی ها برای پیش بینی پیروز انتخابات تکیه کرد ضمن اینکه نباید فراموش کرد فاکس نیوز به عنوان رسانه ای محافظه کار جزو حامیان ترامپ است! برچسب ها: ترامپ ، محبوبیت ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ محبوبیت ترامپ کرونا ویروس نظر سنجی ها فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی

تین نیوز

انجمن تجارت الکترونیکی تهران با انتشار بیانیه ای، دریافت مالیات بر ارزش افزوده از خدمات حمل ونقل درون شهری را «غیرفانونی» دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، انجمن تجارت الکترونیکی تهران در بیانیه ای اعلام کرد: افزایش دستوری تعرفه های تاکسی های اینترنتی به عنوان زیرساخت بخش قابل توجهی از سفرهای درون شهری، آثار تورمی غیرقابل جبرانی خواهد داشت و ایجاد این هزینه ها به بدنه اکوسیستم دیجیتالی کشور آسیب می زند.

پیش تر سازمان امور مالیاتی کشور با تصویب افزایش مالیات بر ارزش افزوده به ۱۰ درصد، درخواست کرد این مبلغ از تاکسی های اینترنتی دریافت شود. این موضوع در حالی بود که قانون مالیات بر ارزش افزوده و بخشنامه سال ۱۳۹۹ سازمان امور مالیاتی، شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند جابه جایی مسافر را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کرده بود.

قبل از این بیانیه، برخی از نمایندگان مجلس هم در نامه ای به هیئت رئیسه، درخواست دریافت مالیات از تاکسی های اینترنتی را خلاف قانون دانسته بودند و با آن به دلیل افزایش هزینه مصرف کننده نهایی که مردم هستند، مخالفت کرده بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی