Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اولویت نخست سلامتی قهرمانان خواهد بود و سلامتی ملی‌پوشان از اهمیت بالاتری برخوردارست.

آرش فرهادیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا تمرینات تیم‌های ملی تکواندو، از ماه آینده آغاز خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرار بر این بود که اردوهای سال جدید از اوایل اردیبهشت ماه برای دو المپیکی مردان، دخترانی که شانس کسب سهمیه دارند و ملی‌پوشان پاراتکواندو برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی آغاز اردوها، به نظر و تصمیم نهایی مسئولان وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد تا اجازه فعالیت به ملی‌پوشان داده شود. سپس جلسه‌ای را با حضور اعضای کادرفنی، ریاست فدراسیون و هادی ساعی مدیرفنی تیم ملی خواهیم داشت تا در مورد آغاز مجدد تمرینات تصمیم‌گیری کنیم. البته رعایت موارد ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در اولویت نخست قرار دارد و سلامتی ملی‌پوشان از اهمیت بالاتری برخوردارست. 

 وی در خصوص شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: خوشبختانه ابتلا به کرونا شیب نزولی داشته و چند روز اخیر فدراسیون جهانی برنامه رقابتهای انتخابی بازیهای المپیک توکیو را اعلام کرد. ما هنوز در بخش بانوان شانس کسب دو سهمیه داریم امیدواریم ملی‌پوشان بتوانند با آمادگی بالا در مسابقاتی که 15 تا 17 خردادماه در اردن برگزار برگزار می شود، سهمیه را کسب کنند.

فرهادیان با اشاره به اینکه هر دو المپیکی تکواندو تحت نظر فدراسیون هستند، گفت: من همیشه با آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی تماس می‌گیرم و جویا احوال آنها هستم. با اینکه اردوها تعطیل است، هر دو کاملا با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی تمرین خود را انجام می دهند و تمامی امکانات برای آنها فراهم شده است.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو، در خصوص به تعویق افتادن المپیک، خاطرنشان کرد: شاید برای ما بهتر بود که المپیک در موعد مقرر خودش برگزار شود با توجه به شرایط پیش آمده امسال، ممکن بود برگزاری بازیهای المپیک به سلامتی ورزشکاران لطمه وارد کند. اتفاقاتی که بخاطر فراگیر شدن ویروس کرونا افتاد و بازیهای به سال 2021 موکول شد بهترین تصمیم گرفته شد چون باید تا قهرمانان و ورزشکاران طراز اول دنیا آلوده این بیماری نشوند. سلامتی و حفظ جان شرکت‌کنندگان در بازیهای المپیک توکیو اهمیت بیشتری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته هم اکنون ما هم باید تلاش خود را بشتر کنیم از این تهدید بعنوان یک فرصت استفاده بکنیم تا بتوانیم بچه ها را با آمادگی لازم به بازیهای برسانیم تا کسب افتخار کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بازیهای المپیک توکیو ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ملی‌پوش والیبال به وعده پاداش یک میلیاردی صعود به المپیک

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال ایران ۲۳ اردیبهشت به لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعزام می‌شود تا آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کند.

پوریا حسین‌خانزاده، قدرتی‌زن تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و فدراسیون مربی خارجی آورد چون از ابتدا انگیزه داشت که به المپیک برویم. ما هم از سال قبل انگیزه بیشتری داریم چون تنها راه صعودمان لیگ ملت‌هاست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قدرتی‌زن تیم ملی ادامه داد: همدل شده‌ایم و آقای پائز هم گفت همدل باشیم تا این کار سخت را انجام بدهیم. می‌دانیم کار سختی داریم اما تلاشمان را می‌کنیم.

او در مورد پاداش یک میلیارد تومانی صعود به المپیک گفت: این پاداش روحیه مضاعفی می‌شود. ما تلاشمان را می‌کنیم به المپیک برویم. هرکسی آرزو دارد در المپیک بازی کند و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

حسین‌خانزاده در پاسخ به این سوال که باید او را لژیونر بدانیم؟ گفت: بله! با تیم لوبه ایتالیا قرارداد بسته‌ام.

کد خبر 850365 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • واکنش ملی‌پوش والیبال به وعده پاداش یک میلیاردی صعود به المپیک
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ