Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:29:38 GMT

کنترل شدید ورودی شهرها تا ۳۱ فروردین ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۴۰۴۹

سردار سید کمال هادیانفر، روز شنبه در حاشیه بازدید از معابر ورودی استان البرز در آزادراه تهران _ قزوین، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدا تا انتهای طرح نوروزی سال گذشته ۵۶۵ میلیون تردد در کشور داشتیم که امسال این عدد به ۲۱۴ میلیون تردد کاهش پیدا کرده است.

اخبار اجتماعی- رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در سفرهای نوروزی امسال حدوداً کاهش ۶۰ درصدی ترددها و ۶۳ درصدی جانباختگان تصادفات را داشتیم، و در حال حاضر نیز بالغ بر ۵۶ درصد کاهش را در جاده‌های کشور شاهد هستیم که جا دارد از هموطنان عزیز به خاطر این همیاری تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۷۱۵ ورودی به شهرها توسط پلیس راهور از ۸ فروردین امسال برابر ابلاغ ستاد مقابله با کرونا کنترل می‌شود و تا پایان فروردین ادامه دارد و تمدید آن بستگی به مصوبات جدید ستاد دارد.

سردار هادیانفر با بیان اینکه در ورودی شهرها از ورود خودروهایی که غیر بومی باشند ممانعت می‌کنیم، اضافه کرد: تا این لحظه بالغ بر ۵ هزار وسیله نقلیه که اصرار داشتند وارد شهرهای غیر محل سکونت شوند، توقیف شدند و بالغ بر ۴۰ هزار وسیله نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند و خوشبختانه ۳۱۵ هزار وسیله نقلیه صرفاً به تذکر و ارشاد پلیس تمکین کرده و از سفر خود منصرف شدند و ما هیچ گونه وسیله‌ای برای آنها اعمال نکردیم.

وی درباره روند کنترل و نظارت بر ترددهای بین شهری گفت: اگر خودرویی غیرپلاک بومی باشد اجازه ورود به شهر را ندارد و باید از کمربندی عبور کند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: به طور مثال افرادی که می‌خواهند از تهران به اصفهان بروند اجازه ورود به هیچ شهری که در مسیر راه هستند را ندارند و باید فقط از کمربندی عبور کند و اجازه ورود به شهرهای قم، نطنز و کاشان را ندارند و فقط اجازه ورود به آن شهری را دارند که پلاک خودرو مربوط به آن شهر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سفرهای نوروزی پلیس راهور پلیس راهور رئیس پلیس راهور کنترل و نظارت اجازه ورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد