Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:30:08 GMT

کرونا هم نمی‌تواند ما را از خدمت به مردم بازدارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۴۶۹۵

کرونا هم نمی‌تواند ما را از خدمت به مردم بازدارد

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به دنبال مثبت شدن تست کرونای خود تاکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طرق مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد.

ایرج شهین باهر که از شب گذشته در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال بروز برخی علایم تنفسی، آزمایش کرونا انجام دادم که نتیجه آن مشخص و مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون به تجویز پزشک، دارو مصرف می‌کنم و در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

وی تاکید کرد: همه ما خدمتگزاران، زندگی و سلامتمان باید وقف مردم و شهروندان عزیز باشد و من اطمینان می‌دهم با قرنطینه شدن من نه تنها خللی در اداره امور شهر و شهرداری پیش نخواهد آمد، بلکه همکاران من با قوت و انگیزه تمام به خدمات شبانه روزی خود به ویژه در عرصه مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

شهین باهر افزود: من نیز به یاری خدا و تمام توان، از طریق تلفنی و مجازی در خدمت همکاران خود در خدمت به شهر و شهروندان عزیز خواهم بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر از جمله مدیران ارشد شهری است که از همان ابتدای شکل گیری فعالیت‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضمن عضویت در ستاد استانی، به صورت میدانی و شبانه روزی در این عرصه فعالیت داشته است. شب گذشته تست کرونای وی مثبت اعلام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز کروناویروس ایرج شهین باهر شهردار تبریز تست کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت