Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:54:31 GMT

روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۴۹۰۸

روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد بیان داشت: این رشادت‌ها قطعاً جز با داشتن سرشت پاک و دل‌های خدایی میسر نخواهد بود و روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است که با خون سرخ خود مکتب عاشورایی و مشق ایثارگری را به فرزندان و جوانان امروز آموزش داده‌اند.

مصطفی حاتمی در مصاحبه با خبرگزاری فارس در یزد اظهار داشت: گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد در ابتدای شروع بیماری کرونا با بررسی و نیازسنجی خدمات موردنیاز استان یزد در حوزه‌های تولید مواد ضدعفونی، فعالیت خود را با کمک به کادر درمانی و خدماتی بیمارستان و توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی بین مردم محروم و کم برخوردار آغاز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد افزود: بنا به درخواست بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد تعدادی از دانشجویان دغدغه‌مند و شجاع دانشگاه یزد در عرصه رابطی بخش‌های عفونی، بسته‌بندی مواد غذایی و خیری، روحیه دهی به خانواده بیماران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دو نوبت کمک‌رسانی کرده‌اند.

حاتمی گفت: دانشجویان هیچ وابستگی اداری یا وظیفه حقوقی نداشته و هیچ بهره‌مندی مادی ندارند اما با تمام وجود، مخلصانه و عاشقانه برای بیماران جان‌فشانی و ازخودگذشتگی می‌کنند.

وی افزود: این روحیه ایثار و فداکاری دارای ارزش والایی است چراکه دانشجوی امروز با تمام دغدغه‌ها، آرزوها، تفریحات و شرایط عالی که برای او محیاست از جان خود و از عزیزترین داشته خود می‌گذرد و دوشادوش پزشکان و پرستاران پا به عرصه خدمت می‌گذارد.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد بیان داشت: این رشادت‌ها قطعاً جز با داشتن سرشت پاک و دل‌های خدایی میسر نخواهد بود و روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است که با خون سرخ خود مکتب عاشورایی و مشق ایثارگری را به فرزندان و جوانان امروز آموزش داده‌اند.

حاتمی گفت: انتظار ما از مسئولین دانشگاهی و استانی این است که به جریان سازی حداکثری این دست از فعالیت‌های بی‌نظیر ورود جدی کنند و با توجه ویژه به این اقدامات سایر جوان‌ها، خصوصاً قشر دانشجو را برای حضور در این صحنه‌ها ترغیب و تشویق کنند.

انتهای پیام/3404

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید یزد وام دانشگاه گروه جهادی فاطمه الزهرا دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین