Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@19:38:43 GMT

سری جدید «ملازمان حرم» در دست تولید

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۴۹۳۹

محسن اردستانی تهیه‌کننده و کارگردان، درباره مجموعه «ملازمان حرم» گفت: فصل‌های اول و دوم این مجموعه به ترتیب شامل گفتگو با همسران و مادران شهدای مدافع حرم از شبکه افق پخش شده است و اکنون سری سوم باز هم شامل گفتگو با همسران ۱۲ نفر از شهدا در حال تولید است.

اخبار فرهنگ و هنر - وی افزود: اجرای این سری از برنامه را فضه سادات حسینی بر عهده دارد و با همسران شهدای مدافع حرم به گفتگو پیرامون سبک زندگی آن‌ها و عاشقانه‌هایشان می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده مجموعه «ملازمان حرم» گفت: این مجموعه در منازل شهدای مدافع حرم تصویربرداری شده و البته سعی شده تصویربرداری در لوکیشن‌های متفاوت هم صورت بگیرد.

وی ادامه داد: روند کلی کار بر اساس سبک دو سری گذشته بوده و سعی کرده‌ایم روایتی از عاشقانه‌های ناتمام این شهدا و همسرانشان را در بستری احساسی و عاشقانه روایت کنیم البته در این بین به سبک زندگی شهدا هم توجه شده است.

اردستانی با اشاره به آماده شدن ۶ قسمت از مجموعه جدید عنوان کرد: شهیدان سعید انصاری، نوید صفری، هادی جعفر، سید مهدی حسینی، محمود نریمانی و محمد پورهنگ از جمله این شهدا هستند که کار تصویربرداری و گفتگو با همسران آن‌ها به انجام رسیده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه افق فضه سادات حسینی برنامه تلویزیونی شبکه افق ملازمان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار قیدری صبح سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مسعود مهدیزاده اظهار داشت: تاریخ اسلام، حیات و جاودانگی خویش را مرهون خون عزیزترین و شجاع ترین مردان و زنانی می داند که با نثار خون خویش نهال اسلام را آبیاری کرده و در راستای دین و ایمان با الهام از سیره نبوی و با الگو گیری از حماسه ی ماندگار عاشورا چراغ راه ما و آیندگان شده اند.

جانشین سپاه ناحیه شبستر، همدلی با خانواده شهداء را وظیفه تک تک مسئولان عنوان کرد و تصریح نمود: در جامعه انسانی ما خانواده شهداء دارای ارج و قرب فراوانی هستند، بطوریکه پدران و مادران، برادران و خوهرانی که نشانه جاودان از ایثار شهداء هستند به یادگار داریم.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت کنونی حاصل رشادت ها و ایثارگریهای شهداء است اضافه کرد: وظیفه ماست تا ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز مراتب سپاس و قدردانی خویش را به خاطر صبر و بردباری و همکاری و همراهی خانواده شهداء که چشمه های فروزان معرفت و قله های صبر و بردباری هستند اعلام نماییم.

وی خانواده شهداء را به عنوان بوستانی خواند که چنین گل های خوشبو را در دامان خویش تربیت کرده اند.

شهید مسعود مهدیزاده متولد ۱۳۴۱، از شهدای جنگ تحمیلی و در عملیات فتح المبین سال ۱۳۶۱ در دشت عباس به شهادت رسیده بود از مقام و منزلت خانواده این شهید والا مقام با حضور روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده حوزه کارگری و کارمندی تقدیر شد.

کد خبر 6092984

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب