Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش امانی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت مترو تا اطلاع ثانوی تعطیل است، اظهار داشت: پس از اتمام فاصله گذاری فیزیکی با هوشمندسازی ایستگاه‌های مترو و انجام پروتکل‌های بهداشتی صادر شده از وزارت بهداشت و طی جلسات متعدد با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خطوط مترو در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اشاره‌ای هم به افزایش میزان سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در کلان شهر اصفهان داشت و افزود: از روز شنبه، ۲۳ فروردین ماه تا اطلاع ثانوی تعداد خطوط فعال اتوبوسرانی ۵۹ مورد است؛ ورود افراد با ماسک و دستکش به ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری است.

امانی افزود: در روز‌های تعطیل تا اطلاع ثانوی هیچ گونه سرویس دهی انجام نمی‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تردد‌های بین شهری در راستای رعایت الزامات فاصله گذاری فیزیکی و سلامتی شهروندان است، تصریح کرد: سرویس دهی به خطوط حومه اصفهان تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان اصفهان حداکثر تعداد مسافر در تمامی سفر‌های درون و برون شهری بیش از سه نفر در تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: به زودی پرداخت کرایه تاکسی به صورت الکترونیکی و با استفاده از بارکد خوان راه اندازی خواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت متروی اصفهان پروتکل های بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی فاصله گذاری فیزیکی تا اطلاع ثانوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است