Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید محسن حسینی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: آب شرب روستای نارنج بن بخش اطاقور شهرستان لنگرود که بر اثر رانش زمین قطع شده بود، وصل شده است.

او افزود: رانش زمین موجب تخریب ۴۰۰ متر از خطوط انتقال آب روستای کوهستانی نارنج بن شده بود که با تلاش همکاران در کمتر از ۴۸ ساعت لوله گذاری و اتصالات جدید اجرا و آب آشامیدنی اهالی این روستا وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بررسی وضعیت آب شرب روستا‌های لنگرود 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان اینکه همینک آب شرب ۳۰ خانوار این روستا در مدار بهره برداری قرار دارد، تصریح کرد: برای انجام این عملیات بیش از ۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب وزارت نیرو آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره