Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا : یک قاضی در تهران برای اینکه وضعیت متهم را درک کند و در صدور حکم با عدالت ظاهر شود دست به اقدام جالبی زد.

به گزارش رکنا ، یک قاضی تهرانی در قراری کم سابقه برای خود درخواست بازداشت در بازداشتگاه پلیس آگاهی، ارجاع پرونده به دادسرای انتظامی قضات و پرداخت بخشی از حقوقش به متهم پرونده شد.

در بخشی از قرار صادره این دادیار دادسرای عمومی و انقلاب یکی از نواحی تهران، این طور آمده است:

در پایان از معاون محترم دادستان تقاضا دارم با توجه به اینکه بنده نتوانستم عمل به آیه"ان الله یامرو بالعدل و الاحسان" نمایم و استقلال و عدالت قضایی ام با دستگیری متهم بدون دلیل مخدوش گردیده رونوشتی از پرونده را به دادسرای انتظامی قضات ارسال تا به تخلفات بنده رسیدگی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و رونوشتی جهت اعلام جرم و تخلفات ضابطین به مراجع نظارتی خودشان ارسال گردد و مقدمات رفتن اینجانب به بازداشتگاه پلیس آگاهی را با دادستان محترم فراهم نمایید تا به مدت ۲۴ ساعت در آن جا باشم تا شرایط بازداشتگاه را درک کنم و من بعد در صدور دستوراتم دقت بیشتری نمایم و با توجه به اینکه متهمین به مدت یک روز بازداشت شدند و اعلام نمودند کارگر هستند و نتوانسته اند حقوق بگیرند متهمین را به دفتر معاونت دعوت نمایید و یک روز از حقوق ماه آینده بنده به آن ها داده شود تا جبران ضرر وارده گردد.

شعبه دادیاری... دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه …

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس استقلال جرم اخبار حوادث پلیس آگاهی قاضی دادستان بازداشتگاه حوادث تهران دستگیری متهم اخبار تهران کرونا فیلم عکس کرونا ویروس ویروس ویروس کرونا ایران مرد دختر ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است