Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@11:36:20 GMT

علیپور:برای این 10 امتیاز سختی های زیادی کشیدیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۵۵۶۹

علیپور:برای این 10 امتیاز سختی های زیادی کشیدیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ علی علیپور او این روزها در تهران حاضر نیست و در روستای زادگاهش، قرنطینه شده است. علیپور قبل از شروع سال جدید و همزمان با تعطیلی تمرینات و بازی های لیگ، راهی قراخیل از توابع استان مازندران شد و طی در تمام این روزها در کنار خانواده بود. از این بازیکن در مورد شرایطش پرسیدیم که گفت: «بالاخره وضعیت برای همه مردم جهان در حال حاضر شبیه به هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید یکسری مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنیم تا دچار بیماری مهلک ویروس کرونا نشویم. مردم باید حسابی مراقب خود باشند و نگذارند وضعیت بدتری به وجود بیاید. ما در این مدت تعداد زیادی از هموطنان خود را از دست دادیم و باید دست به دست هم بدهیم تا به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنیم. من هم در روستای خودمان هستم و تلاش می کنم از خانه خارج نشوم.»

وی اضافه کرد: «روستای قراخیل مردم بسیار خوب و خونگرمی دارد و همه مسائل ایمنی و بهداشتی را رعایت می کنند. اینجا با ویرس کرونا به خوبی مبارزه شده و شیوع ویروس بسیار کمرنگ بوده است. من هم همراه با فرزندم در خانه هستم. طی سال های اخیر همواره در اردوها و مسافرت ها بودیم و زمان زیادی برای حضور در منزل و بازی با شنتیا پیش نمی آمد اما امسال همه چیز متفاوت است. از یک سو، دلم برای فوتبال و مسابقات تنگ شده و از طرف دیگر تمام وقتم را با پسرم می گذرانم و مدام با هم بازی می کنیم. گاهی برای تمرین انفرادی، به یک زمین فوتبال در روستا می روم تا بدنم از شرایط خوبی که داشت، دور نماند.»

    پرسپولیس همچنان قوی ترین تیم فعلی ایران است. بعد از 3 قهرمانی پیاپی، فاصله بسیار کمی تا قهرمانی چهارم داریم و این موضوعی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. البته این را هم می دانم که لیگ در همه کشورها تعطیل شده و مشکلی به وجود آمده که گریبان همه جهان را گرفته است. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست ولی باید صبور باشیم و هر تصمیمی که برای لیگ دادند را قبول کنیم. در حال حاضر همه ما باید به مبارزه با بیماری کرونا بپردازیم تا بیشتر از این به مردم عزیز کشورمان آسیبی وارد نشود.

این بازیکن در مورد شرایطی که برای فوتبال ایران در این فصل به وجود آمده، افزود: «بازی ها تعطیل است و کسی تکلیف خود را نمی داند. با این حال ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم و باید همیشه آماده باشیم. می دانم که سازمان لیگ کار سختی دارد ولی این را هم باید بدانید که ما در این فصل برای رسیدن به صدر جدول و همچنین ایجاد فاصله با سایر رقبا کار بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت موفق شدیم بهترین شرایط را بسازیم. الان 10 امتیاز از بقیه تیم ها جلو هستیم و حتما سازمان لیگ یک تصمیم عادلانه در مورد این فصل اتخاذ می کند. ما تابع قانون هستیم و منتظریم تا نظر نهایی سازمان لیگ در مورد شرایط این فصل را بدانیم.»

علیپور گفت: «قبل از آن که بازی ها تعطیل شود، در بهترین فرم خودمان بودیم. آخرین دیدار ما مقابل شهرخودرو انجام شد که با برتری پرسپولیس به اتمام رسید. باید تلاش کنیم در بازگشت به لیگ، همان شرایط را حفظ کرده و تیم منسجمی باشیم. البته هنوز نمی دانم تکلیف چه می شود اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد و هر تصمیمی که گرفته می شود در نهایت به سود مردم ایران و فوتبال کشورمان باشد.»

یحیی پیگیر تمرینات بازیکنان پرسپولیس

کد خبر 500202 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

کد خبر 6097436

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت