Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:16:10 GMT

۱۸۰جایگاه در تهران بنزین سوپر دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۵۶۳۰

۱۸۰جایگاه در تهران بنزین سوپر دارند

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران ضمن رد شایعاتی که در مورد کمبود بنزین سوپر در تهران مطرح می شود، گفت: ۱۸۰ جایگاه در تهران دارای بنزین سوپر هستند.

سعید برخوردار در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه به هیچ  عنوان در شهر تهران با کمبود بنزین سوپر مواجه نیستیم، اظهار کرد: اکثر مجاری عرضه بنزین در تهران بنزین سوپر دارند و برای تامین این فراورده نفتی هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به تمامی جایگاه‌های متقاضی بنزین سوپر داده می شود، تصریح کرد: استقبال چندانی از سوی مردم برای بنزین سوپر نیست که شاید علت آن نرخ آزاد این فراورده نفتی باشد و این موضوع ارتباطی با کمبود بنزین سوپر ندارد.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منطقه تهران با اشاره به تعداد جایگاه های فعال در شهر تهران، اظهار کرد: ۳۳۴ جایگاه در تهران به صورت فعال وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ جایگاه دارای بنزین سوپر هستند و می توان گفت که اکثر جایگاه های سوخت بنزین سوپر دارند.

برخوردار با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان در توزیع بنزین سوپر مشکلی نداریم، تصریح کرد: موضوعاتی که در مورد صادرات بنزین مطرح می شود ارتباطی با کمبود بنزین سوپر در تهران ندارد و در این زمینه هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنزین سوپر کمبود بنزین سوپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده پانزدهمی کاراگومروک قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۰ بازی انجام داده و پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در جام ملت‌های آسیا نتوانسته به میدان برود، امروز هم دور از فهرست نفرات برابر کاراگومروک است.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که ۲۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، برای چهارمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در لیست دیدار با کاراگومروک دیده نمی‌شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور ۴۰ امتیازی و در رده دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل کاراگومروک همین جایگاه را حفظ می‌کند و به طور کامل از سقوط نجات پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • (ویدئو) سوپر گل پورتو، بازیکن خیرونا به بارسلونا
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی