Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالمجید نژاد صفوی در گفتگو با مهر با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اظهار کرد: بی‌شک اگر بخواهیم جهش تولید را در یک جمله تعریف کنیم، باید از آن به‌عنوان یک نگاه ویژه به مقوله تولید و سرعت در عملیات اجرایی کلیه پروژه‌ها یاد کنیم.

وی به مشارکت جدی همه ارکان اداره کل جهت مشارکت در تحقق شعار حکیمانه سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و همچنین اهداف و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد و افزود: در این راستا در تمامی زمینه‌ها ازجمله تسریع در اجرای پروژه‌های راه‌سازی، تولید مسکن، حفظ منابع و سرمایه‌های ملی، جدیت و دقت در انجام وظایف، افزایش بهره‌وری و… با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدام جدی در دستور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا نام‌گذاری عالمانه امسال با عنوان سال "جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب را دلیلی اساسی برای بازنگری برخی رویکردها در حوزه‌های اقتصادی برشمرد و افزود: در همین راستا کارگروه ویژه "جهش تولید" در این اداره کل در حال شکل‌گیری است و کلیه معاونت‌ها و رؤسای ادارات می‌بایست گزارش ماهیانه را به این کارگروه ارائه کنند.

وی بر عزم این اداره کل و دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان برای به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌ها در مسیر اهداف شعار "جهش تولید" تأکید کرد و گفت: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در سال جاری، حول اهداف "جهش تولید" مدنظر مقام معظم رهبری ساماندهی می‌شود.

کد خبر 4898072

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی سال جهش تولید ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد شیراز بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی راه و شهرسازی جهش تولید اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند