Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:07:55 GMT

آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در مراغه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۵۹۲۳

آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در مراغه

فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز یکشنبه در حاشیه آغاز این رزمایش در گفت و گو با ایرنا افزود: باید در اجرای فرامین رهبر انقلاب پیش قدم و پیشرو بوده و اولین لبیک گوی رهنمودهای ایشان در خدمات رسانی و ارتقای اجتماعی جامعه اسلامی باشیم.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی با بیان اینکه سپاه جریان و نیرویی خدوم برای جامعه است افزود: در طول رزمایش کمک های مومنانه، همه در راستای  خدمت صادقانه به نیازمندان و  محرومان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ماه مبارک رمضان و شعبان را ماه کمک به مظلومان و محرومان عنوان و اضافه کرد: باید تلاش شود تا انفاق و کمک به هم نوعان،  اولویت کاری همه آحاد مردم قرار گیرد.

رشیدی با اشاره به آغاز رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: محور اصلی و عملیاتی این رزمایش، پایگاه محور و محله محور بودن آن بوده و تهیه بانک اطلاعاتی افراد نیازمند در حوزه استحفاظی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و نیز توزیع عادلانه کمک ها به نیازمندان در آن مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: اولویت توزیع اقلام معیشتی در این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، با افرادی است که شغل و معیشت خود را در اثر شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان از دست داده اند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: رزمایش کمک های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف این شهرستان ادامه خواهد یافت.

رشیدی گفت: تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی و نیز صیانت از کرامت انسانی از اهداف اصلی این رزمایش بوده و در آن باید آبروی اشخاص و خانواده های مورد حمایت، حفظ شده و با احترام از نیازمندان تکریم شود.

فرمانده سپاه مراغه تبدیل کردن تهدیدات ها به فرصت را از خصوصیات سپاه عنوان کرد و افزود: بزرگ ترین ویژگی سپاه و بسیج، ایجاد فرصت از دل تهدیدات بوده و از این رو باید تلاش شود تا جایگاه سپاه و نظام اسلامی در جامعه حفظ شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه سازمان بسیج مستضعفان رزمایش کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری

(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی