Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@20:07:51 GMT

شاه سعودی مقررات کرونایی را سخت تر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۱۱۷

شاه سعودی مقررات کرونایی را سخت تر کرد

 در پی آمار روزافزون ابتلا به ویروس جدید کرونا در عربستان سعودی، ملک سلمان، (امروز یکشنبه - ۱۲ آوریل)، با تمدید مقررات منع آمد و شد در این کشور تا اطلاع ثانونی موافقت کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نوشت: یک مقام مسئول در وزارت کشور تصریح کرد که ملک سلمان با تمدید مقررات منع آمد و شد موافقت کرد.

وزارت کشور عربستان سعودی بر تداوم تلاش‌ها و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه ویژه در برخی شهرها و استان‌ها و محله‌های مسکونی و ممانعت از آمد و شد در مناطق ۱۳‌گانه این کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه، عربستان سعودی از ثبت ابتلای ۳۸۲ نفر دیگر به کرونا خبر داد و اعلام کرد که در حال بررسی پلاسمادرمانی برای مهار کرونا در میان مبتلایان است.

ملک سلمان، حکم وضع مقررات منع آمد و شد را از ۲۳ مارس به مدت ۲۱ روز در عربستان امضا کرده بود که از ساعت ۱۹ عصر تا ۶ صبح هر روز ادامه داشت.

پیشتر سخنگوی وزارت بهداشت سعودی نیز با اشاره به اینکه تنها ۵۰ درصد از مردم عربستان، به قرنطینه خانگی پایبندند، هشدار داده بود: اگر مردم طی چند ماه آینده به مقررات وضع شده پایبند نباشند، صدها هزار نفر در معرض ابتلا به این ویروس قرار خواهند گرفت و نظام درمان و بهداشت کشور از هم پاشیده خواهد شد... این توهم نیست.

312 310

کد خبر 1375767

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد