Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی عبدالله عبدالله، اشرف غنی را به اختلاف افکنی میان هواداران و سیاسیون متحد عبدالله متهم کرد.

امید میثم، سخنگوی عبدالله گفت: ارگ ‌ریاست جمهوری در روزهای اخیر تلاش کرده است تا میان رهبران سیاسی و جهادی هوادار عبدالله اختلاف ایجاد کند.

وی اظهار داشت: این تلاش ها بی‌اثر بوده‌ و رهبران سیاسی و جهادی از همچنان از موضع عبدالله عبدالله حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شاه حسین مرتضوی، مشاور اشرف غنی اخیرا اعلام کرده بود که در مدت توقف پنج روزه معرفی کابینه، ممکن است که جنرال دوستم، خليلی و محقق به صورت انفرادی وارد مذاکره شوند.

در روزهای اخیر، محمد حنیف اتمر که به تازگی از سوی اشرف غنی به عنوان سرپرست وزارت خارجه تعیین شده نیز دیدارهایی با برخی از سیاسیون طرفدار عبدالله داشته است.

گفتنی است که اشرف غنی و عبدالله عبدالله، اخیرا به صورت جداگانه و همزمان مراسم تحلیف برگزار کردند و خود را رئیس جمهور افغانستان خواندند.

پس از آن، میانجیگری برخی سیاسیون مانند حامد کرزی و عبد‌‌رب‌الرسول سیاف برای حل اختلافات سیاسی میان آنها تاکنون نتیجه نداده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالله عبدالله امید میثم اشرف غنی اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود