Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@21:09:51 GMT

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۴۲۲

توزیع بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در ۵۰ روز اخیر

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران گفت: در ۵۰ روز گذشته و از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون، بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور توزیع شده است.

 

به گزارش پول نیوز، حمید رسولی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از اوایل اسفند ماه و مقارن با آغاز کشت بهاره، تاکنون با وجود تعطیلات نوروز و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، بیش از ۵۰۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل کشاورزان شده است که در نوع خود بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده از آغاز سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه، حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره حمل و به دست کشاورزان رسانده خواهد شد؛ به گونه‌ای که از اول فروردین ماه سال جاری تا بیستم فروردین، بیش از ۲۱۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل استان‌ها شده است و کشاورزان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

رسولی خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی در ادامه برنامه خود برای تأمین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می‌کند تا با حفظ میزان تأمین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ده هزار تن، همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تأمین کرده و برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تأمین و توزیع ده هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه است.

‎وی چشم انداز تأمین کود اوره در سال جاری را بسیار خوب ارزیابی کرد و از کشاورزان خواست متناسب با نیاز خود نسبت به تأمین کود از شبکه بزرگ کارگزاران اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور همچنین، افزایش قیمت فروش کود اوره و کمبود آن را شایعه‌ای بی‌اساس توسط افرادی بی اطلاع و غیرمسئول خواند و از کشاورزان زحمتکش تقاضا کرد به این شایعات که با هدف ایجاد التهاب و تشویش در بخش کشاورزی منتشر می‌شود، توجهی نکنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کشاورزان کود اوره کارگزاران هزار تن کود اوره کود اوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز یک شنبه ۹ اردیبهشت، هومن سپهوند مدیر اداره تعاون روستایی شهرستانهای شوش و کرخه گفت ؛ امسال برای رفاه حال کشاورزان پنج مرکز خرید دولتی کلزا رو تعیین کردیم تا محصول خود را به آن مراکز تحویل دهند

وی افزود؛ امسال برداشت کلزا نسبت به سال های گذشته عالی بود و بیش از ۱۸ هزار تُن برداشت کلزا از مزارع شهرستانهای شوش و کرخه داشتیم که این امر نسبت به سال های گذشته یک رکورد محسوب می شود

ایشان در ادامه گفتند؛ همانطور که قبلا گفته بودیم امسال شرکت مدلل کرمانشاه کلزای کشاورزان شهرستان های شوش و کرخه را خریداری کرد و تا به امروز ۲۰ درصد پول کشاورزان را پرداخت کرد

مدیر تعاون روستایی اظهار داشت؛ شرکت مدلل طبق قول هایی که داده قرار است طی یک ماه بعد از برداشت کلزا با تمام کشاورزان عزیز تسویه حساب کند

سپهوندگفت؛ قیمت کلزا که امسال توسط دولت تعیین شد ۳۵ هزار تومان می باشد و شرکت طبق همین قیمت پول کشاورزان را خواهد داد

وی افزود؛ از تمام کشاورزانی که با ما همکاری کردند و محصول خود را به مراکز دولتی ارائه دادند تشکر می کنیم

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900679

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای