Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان تسهیلات به منظور تزریق تکنولوژی‌های نوین روز به بخش کشاورزی و همچنین بهینه کردن شاخص‌های مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان بخش کشاورزی در جهت افزایش بهره وری نهاده‌ها با حفظ منابع آب وخاک و محیط زیست، افزایش تولید و کاهش هزینه‌های تولید پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۰۷۶ نفر با اعتباری به مبلغ ۱,۳۷۱ میلیارد ریال به بانک جهت دریافت تسهیلات مکانیزاسیون معرفی شدند که از این مبلغ تعداد ۴۶۵ نفر با مبلغ ۴۰۵ میلیارد ریال موفق به جذب این تسهیلات شدند.

تبسمی تصریح کرد: بیشترین میزان جذب این تسهیلات مربوط به شهرستان آبیک با تعداد ۸۶ نفر و به مبلغ ۹۴ میلیارد ریال بوده است.

به گفته‌ی وی؛ بیشترین میزان جذب از نظر نوع ماشین آلات هم مربوط به خرید تراکتور به مبلغ ۲۸۸ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 4898249

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین مکانیزاسیون کشاورزی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد شیراز بارش باران گرگان بیرجند استانداری قزوین ایلام فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد