Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: بحران قیمت‌ها که اختلاف عربستان و روسیه موجب ایجاد آن شد و به خاطر کرونا تقاضای خرید نفت کاهش یافت در زمان بسیار دشواری برای محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان اتفاق افتاد چراکه وی برای تقویت نفوذ و حمایت مالی از طرح‌هایش به پول نیاز دارد.

برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز در شرایط حساس سیاسی این تحولات رخ داد چراکه وی بر حمایت شرکت‌های نفتی جهت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هم این شرایط سخت است چراکه برای ادامه دوره حکومتش تلاش می‌کند.

این روزنامه نوشت: توافق کاهش تولید نفت عربستان و روسیه اگر ادامه یابد پیروزی برای ترامپ است چراکه بدون پایبندی شرکت‌های نفت آمریکایی به کاهش تولید صورت گرفته است.

از سوی دیگر، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان تماس تلفنی را از پوتین دریافت کرد.

دو طرف درباره تلاش‌های صورت گرفته برای ثبات بازار نفت و حفظ آن برای حمایت از رشد جهانی اقتصاد بحث و تبادل نظر و بر اهمیت همکاری کشورهای تولیدکننده برای تحقق آن تاکید کردند.

پوتین با ترامپ نیز طی ۲۴ ساعت گذشته درباره بازار نفت گفت‌وگوی تلفنی و درباره مقابله با کرونا نیز بحث کردند.

اخیرا روزنامه نیویورک تایمز نوشته بود، کرونا به دربار خاندان حاکم عربستان رسیده است و ده‌ها تک از اعضای خاندان مبتلا شده‌اند.

به نوشته این روزنامه، ۱۵۰ نفر از خاندان حاکم به این ویروس مبتلا شده‌اند که از میان آنها فیصل بن بندر بن عبدالعزیز، امیر ریاض است و در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

این روزنامه نوشت: سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در کاخی در جزیره‌ای در نزدیکی جده و ولیعهد و برخی وزرا در منطقه‌ای دور در نزدیکی دریای سرخ خود را قرنطینه کرده‌اند.

310311

کد خبر 1375787

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • نقش بالای شرایط اقتصاد کلان در گسترش فقر/ ظرفیت‌های فقرزدایی بودجه عمومی را محدود کرده است
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله