Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در دستورالعمل منابع انسانی دانشگاه تهران آمده است: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران  واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر دو سوم پرسنل به صورت چرخشی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این دستورالعمل آمده است: با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله به صورت دورکاری، تاکید می‌شود از این ظرفیت حداکثر استفاده به عمل آید.

همپنین آن دسته از افرادی که به صورت چرخشی در محل کار خود حضور نمی‌یابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، می‌توانند حضور خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت کنند.

همچنین دانشگاه تهران تاکید کرد: ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند، از ۷ صبح (با ۴۵ دقیقه فرجه) تا ۱۴ تعیین می‌شود، لذا حضور پس از ساعت یادشده به عنوان اضافه کار موضوعیتی نخواهد داشت، در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت ۱۴ در محل کار خود بوده، صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان‌پذیر است.

همچنین از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی و پروتکل تعیین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا را در محل کار خود رعایت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه تهران وزارت بهداشت دانشگاه ویروس کرونا محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران ۱۴ اردیبهشت ماه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین ابوترابی‌فرد و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر