Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه هدف از طرح زوج و فرد، قطع زنجیره کروناست، گفت: ناوگان اتوبوسرانی همچنان تعطیل است و اگر هم راه‌اندازی شود با تدابیر ویژه خواهد بود.

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح «زوج و فرد» در شهر زنجان اظهار کرد: در زنجان موضوع اجرای محدودیت ترافیکی ( زوج و فرد)  به دلیل ترافیک نیست، بلکه در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و خلوت کردن هسته مرکزی شهر در ساعات اوج شلوغی بافت مرکزی شهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری زنجان اضافه کرد: طبق همین طرح محدودیت ترافیکی فعلا در هسته مرکزی شهر و صرفا در ساعات شلوغ یعنی از ساعت ۹ تا 13 و در ادامه از ساعت 16 تا ساعت 21 اعمال خواهد شد که هدف آنهم فقط کمک به کاهش ترددهای اضافی و کنترل خودرو و جمعیت ورودی به هسته مرکزی شهر در ساعات اوج رفت و آمد است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسؤولان استان تامین سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس است، اضافه کرد: قطعا اجرای این طرح به خلوت کردن خیابان‌های مرکزی شهر در اوج ساعات پیک تردد به موضوع قطع زنجیره انتقال کمک خواهد کرد هر چند که بعضا مشکلاتی را هم ممکن است برای برخی ایجاد کند.

یگانه با درخواست از مردم برای مدیریت سفرهای درون شهری خود به هسته مرکزی شهر و اجتناب از تردد در نقاط پرتردد شهری بیان کرد: ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان تعطیل است و اگر هم راه‌اندازی شود با اتخاذ تدابیر ویژه خواهد بود.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه به رعایت اصول بهداشتی در مراسمات تدفین اموات نیز تأکید کرد و گفت: موکدا از شهروندان فهیم زنجانی تقاضا می‌کنم از حضور در مراسمات خاکسپاری بستگان و آشنایان نه چندان نزدیک به دلیل حفظ سلامتی خود و اطرافیان و دیگران جدا اجتناب کرده و مراتب تسلیت و همدردی خود را صرفا از طریق تماس تلفنی و یا پیامک تسلیت و ...  را به صورت غیر حضوری ابراز کنند.

وی گفت: قطعا اتخاذ این تدابیر پاسخ تشکر آمیز به کادر پزشکی و درمانی و عزیزانی خواهد بود که امروز به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار  دارند و زحمات شبانه‌روزی تحمل  می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان شهرداری ترافیک محدودیت ترافیکی بومی کادر پزشکی کمک کرونا قطع زنجیره اتخاذ هسته مرکزی شهر قطع زنجیره زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، محسن یازرلو با اشاره به لزوم برنامه ریزی های لازم برای حمل و نقل روان و هماهنگ محصولات کشاورزی، اظهارداشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بکارگیری بیش از 5 هزارناوگان باری عملیاتی و انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، تمام توان خود را برای تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی استان به کار گرفته است.

به گفته وی، یکی از مهمترین برنامه‌های سازمانی، برنامه‌ریزی برای حمل و نقل بوده که در این میان حمل به موقع و تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یازرلو با اشاره به آغاز فصل برداشت و همزمانی برداشت برخی از محصولات کشاورزی، ادامه داد: با هماهنگی و پیش بینی های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی وجود ندارد و در صورت ضرورت، از ظرفیت ناوگان دیگر استان‌ها برای حمل بار این منطقه اقدام خواهد شد.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نرخ حمل و نقل براساس عرضه و تقاضا و توافق اضلاع حمل بوده و تشکل های صنفی نرخ پایه را تنظیم کرده اند.

یازرلو تاکید کرد: کشاورزان برای حمل  محصولات کشاورزی و بار خود از طریق شرکت های حمل و نقل مجاز برای تامین ناوگان اقدام کرده و با هدف جلوگیری از سرقت محموله از میادین و مجاری غیرمجاز نسبت به تامین کامیون اقدام نکنند

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد