Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:08:21 GMT

بی‌اطلاعی باشگاه پرسپولیس از پیشنهادات خارجی بازیکنان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۸۴۷

بی‌اطلاعی باشگاه پرسپولیس از پیشنهادات خارجی بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال باشگاهی در کشورهای مختلف دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است تا ادامه این بازی ها در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

با این حال اخبار ضد و نقیضی درباره اهداف سال آینده بازیکنان مطرح می شود که شامل حال فوتبالیست های ایرانی نیز شده است.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که نقش زیادی در صدرنشینی تیمش در فصل جاری مسابقات داشته صحبت از پیشنهادات باشگاه های چینی و قطری به وی کرده تا در پایان فصل با پرسپولیس قطع همکاری کرده و لژیونر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در ابتدای فصل نیز از سه باشگاه قطری و چینی پیشنهاد داشت تصمیم قطعی خود را به انتهای نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر موکول کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس هیچ نامه جدیدی را از باشگاه‌های خواهان خلیل زاده و سایر بازیکنان فعلی این تیم دریافت نکرده است تا آنها را مورد بررسی قرار دهد. اکثر بازیکنان فعلی این تیم قرارداد رسمی با پرسپولیس داشته و برای ترک این باشگاه باید رضایت سرخ ها را جلب کنند.

باید دید در انتهای فصل نامعلوم فوتبالی در نقاط مختلف دنیا که هنوز تصمیم نهایی درباره تعطیلی یا ادامه بازی ها گرفته نشده است چه اتفاقی برای بازیکنانی نظیر خلیل زاده خواهد افتاد.

کد خبر 4898084

منبع: مهر

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات فوتبال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس احمد سعادتمند وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد کشتی فرنگی اتحادیه جهانی کشتی تکواندو مهدی محمدنبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱6

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی