Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف محرومیت‌زدایی طی سال گذشته، شش روستا و چهار محله در سطح استان برق‌رسانی شد.

او اظهار داشت: این روستا‌ها شامل شهریار گورکانک، آب‌به‌کاسه، گاو پیسه، توف‌سفید، اسدباد و فرخور در شهرستان‌های کوهرنگ و کیار، محله‌های مالک‌آباد صمصامی، گل‌کن بازفت، خارو در فرخشهر و منطقه سبزکوه کیار برق دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهزاد اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او ادمه داد: در حال حاضر ۷۳۶ روستا در استان چهارمحال و بختیاری برق‌دار است.

فرهزاد گفت: چهارمحال و بختیاری دارای ۳۷۴ هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، عمومی، صنعتی و سایر مصارف است و در سطح استان ۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و ۹۹.۳ درصد خانوار‌های روستایی از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی توزیع برق محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری