Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:07:53 GMT

بازی ژوائو فلیکس بیشتر به بارسا می خورد، تا اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۰۲۴

بازی ژوائو فلیکس بیشتر به بارسا می خورد، تا اتلتیکو

ژوائو ماریو، ملی پوش پرتغالی، معتقد است که ژوائو فلیکس، ستاره جوان اتلتیکو، بیشتر به درد بازی در بارسلونا می خورد.

به گزارش "ورزش سه" ژوائو فلیکس که جایزه پسر طلایی سال 2019 را به دست آورد، تابستان گذشته با انتقالی 126 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست.

اما او نتوانست در اولین فصل حضورش در اتلتیکو، انتظارات را برآورده کند و تنها موفق به زدن 6 گل شد و سه پاس گل هم برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ژوائو ماریو معتقد است سبک دفاعی تیم دیگو سیمئونه چندان مناسب هموطنش نیست و اعتقاد دارد فلسفه بازی بارسا بیشتر به سبک بازی فلیکس می خورد.

 

 

او که در حال حاضر برای باشگاه لوکوموتیو مسکو بازی می کند، به نشریه رکورد گفت:" اتلتیکو یکی از آن تیم هایی است که خیلی خوب کار می کند و مانند این تیم است که یک تیم ایتالیایی، در لیگ اسپانیا حضوردارد.

البته رفتن از بنفیکا که در 80 درصد زمان بازی، با حملات سازمان یافته بازی می کند، به اتلتیکو و با فشاری که به دلیل قیمت بالای او وجود دارد، انطباق پیدا کردن کار راحتی نیست. برای مثال، در صورت رفتن به بارسا البته که فشارها بیشتر بود اما سبک بازی بیشتر مناسب او بود."

ژوائو ماریو اینتر میلان اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوائو ماریو اینتر میلان اتلتیکو مادرید ژائو فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد