Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شبکه های دو، سه، چهار، نمایش، امید، کودک، افق و شما با پخش فیلم‌های سینمایی در تعطیلات پس از عید و هنگام اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همراه بینندگان خواهند بود.

شبکه دو سیما

اخبار فرهنگ و هنر - فیلم سینمایی «توربو» به کارگردانی «داوید سورن» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم تلویزیونی «ما خونه نیستیم» به کارگردانی «شاهد احمد لو» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۲۳:۴۵بامداد از شبکه دو سیما پخش می شود. علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، اشکان اشتیاق، مهسا هاشمی، افشین سنگ‌چاپ و سیامک اشعریون در این فیلم بازی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «به قید قرعه» به کارگردانی «علی جعفرآبادی» یک شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود. نفیسه روشن، کاوه خداشناس، محمد فیلی، ایمان صفا، مونا کرمی و شهین تسلیمی در این فیلم بازی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «متصدی لباس» به کارگردانی «ریچارد ایر» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. داستان این فیلم با بازی آنتونی هاپکینز، ایان مک‌کلن و امیلی واتسون درباره یک بازیگر تئاتر است که سال ها نقش اول نمایش های شکسپیر بوده، به دلیل کهولت سن دچار فراموشی شده و در یادآوری متن ها دچار مشکل شده است.

 شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی « گودزیلا سیاره هیولا» به کارگردانی «هیرویوکی سشیتا» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «صداقت» به کارگردانی «آلن مک» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی «پنجره»، «انتهای یک رویا»، «شرلوک بانکدار کور»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «متفاوت مثل من»، «همشهری کین» یک شنبه 24 فروردین ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹ ، ۲۱ ، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

شبکه امید

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان 2» به کارگردانی «مایکل بی»، یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه کودک

فیلم سینمایی «قالیچه پرنده» به کارگردانی «کارستن کیلیریچ» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «باران» به کارگردانی «مجید مجیدی» یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه افق پخش می شود. حسین عابدینی، رضا ناجی، زهرا بهرامی، حسین رحیمی، غلامحسین بخشی و حسین محجوب در فیلم سینمایی «باران» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم سینمایی «قانون» به کارگردانی « فرامرز قریبیان » یک شنبه 24 فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود. فرامرز قریبیان ،عبدالرضا اکبری، منوچهر حامدی، نرسی گرگیا و جمشید جهان‌زاده در فیلم سینمایی «قانون» ایفای نقش کرده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شکسپیر گودزیلا فیلم سینمایی فرامرز قریبیان مجید مجیدی فرامرز قریبیان فیلم های سینمایی و تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات