Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:01:41 GMT

۴۰ واحد صنفی در شهرستان کبودرآهنگ فک پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۱۳۸

۴۰ واحد صنفی در شهرستان کبودرآهنگ فک پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مهدوی صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا گفت: ۴۰ واحد مختلف که در طرح فاصله گذاری اجتماعی به دلیل عدم رعایت دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا پلمب شده بودند با اخذ تعهد کتبی و رعایت اصول بهداشتی فک پلمب شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

مهدوی در ادامه با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند افزود: در این طرح تردد خودروهای بومی در داخل استان همدان بلامانع است که در همین راستا در دو ورودی گل تپه و شیرین سو که با استان‌های زنجان و کردستان هم مرز هستند اکیپ ایست و بازرسی فعال‌تر شده و مانع از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده خیرین و جهادگران عرصه سلامت خاطر نشان کرد: تاکنون مردم شهرستان کبودرآهنگ برای ضد عفونی و گندزدایی ۱۲۷ روستای شهرستان و تولید بیش از ۳۰ هزار ماسک و لباس پیش بیمارستانی ۸۰۰ میلیون ریال کمک کرده‌اند.

مهدوی با تاکید بر اینکه عادی‌تر شدن فعالیت‌ها و باز شدن مغازه‌ها دلیلی بر پایان بیماری کرونا نیست، بیان داشت: مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و تا جایی که ضرورت ندارد از منزل خارج نشوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان ماسک ویروس شهرستان پلمب بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون