Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات مجلس دوم اسفند ماه سال ۹۸ بر گزار شد و جوکار بر رقیب خود در انتخابات پیروز شد.

رییس هیات اجرایی و فرماندار یزد در مراسم اعطای اعتبار نامه جوکار گفت: بیش از هفت هزار نفر عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه یزد بودند.

سیدمحمد رستگاری افزود: انتخابات بدون کمترین مشکل و بر اساس مُر قانون برگزار شد و از همراهی و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها سپاسگزار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار یزد اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌ها، امکان برگزاری جلسه‌ای با حضور همه دست اندرکاران امر نبود لذا این نشست به صورت محدود با حضور معاونان مرتبط فرمانداری برگزار شد و از زحمات نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس سپاسگزاری می‌شود و ان شاءالله نهایت همکاری را کماکان با منتخب جدید داریم.

همچنین رییس هیئت نظارت شهرستان یزد گفت: از همکاری عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات تشکر می‌شود و ان شاءالله بتوانیم با خدمت هرچه بهتر رضای خداوند متعال را کسب کرده باشیم.

عزیزالله سیفی افزود: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسوولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام‌های بیشتری بردارند.

همچنین منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل تعطیلی‌ها بویژه برای اصناف و تولید کنندگان به وجود آمده بسیار باید قدردان این مردم بود چرا که رعایت دستور بهداشتی و عوامل اجرایی ستاد پیشگیری کرونا عمدتا به دلیل ترس بیماری نبود بلکه همراهی مردم مثال زدنی است.

محمدصالح جوکار افزود: اکنون که از پل و مسیر انتخابات عبور کردیم بتوانم تا پایان، این مسیر درست را ادامه داده و مشکلات ایجاد شده را رفع کنیم و قطعا کرونا تبعات دیگری را برای ما خواهد داشت و مشاغل زیادی در سختی قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه خیران، نیرو‌های بسیج، هیات‌ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بخشی از این معضلات را مدیریت می‌کنند گفت: مردم خوب استان نیز قابل تشکر و قدردانی هستند و خود به یاری مستمندان و اقشار کمتر برخوردار آمدند.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: ان شاءالله بتوانیم با تعاملی که با فرمانداری و مدیران شهرستان دارم با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد فضایی امید بخش و پرتلاش ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.

او اظهار کرد: از همه افرادی که پای کار بودند تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم در مراسمی به صورت حضوری از همه عوامل تشکر کنیم لذا در همین جا از همه کسانی که همراهی کردند کمال امتنان و سپاس را دارم.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کرونا ویروس ویروس کرونا یزد و اشکذر در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»