Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@21:58:49 GMT

آتش‌سوزی در بیمارستان رازی اهواز مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۲۸۸

آتش‌سوزی در بیمارستان رازی اهواز مهار شد

به گزارش «تابناک»، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز صبح امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بیمارستان رازی اهواز صبح امروز در ساعت 6 و 45 دقیقه دچار آتش‌سوزی شد.

وی افزود: بخشی که دچار آتش‌سوزی شد، بخش بستری همودیالیز بوده و محل مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی خارج از محدوده حادثه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشان با ۴ دستگاه خودرو نجات و ۶ دستگاه خودرو حریق کار اطفا و امداد نجات خود را شروع کرده و با توجه به وسعت حریق و حساسیت محل، عملیات بیش از یک ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید.

وی گفت: کارکنان ۱۲۵ ضمن جلوگیری از گسترش آتش و اطفا حریق و تخلیه کامل دود، پس از اتمام کار، محل حریق و محوطه و فضای بیمارستان را با مواد آب ژاول ضدعفونی و میکروب‌زدایی کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99 اهواز بیمارستان رازی آتش سوزی مهار آتش ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند

یک دستگاه خودرو تیبا به دلیل واژگونی دچار حادثه شد که در آن چهار نفر مصدوم شدند و یکی از سرنشینان فوت شد. - اخبار استانها -

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، اظهار داشت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام یک حادثه رانندگی در محور هرابرجان – توتک، تیم‌‌های امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که در 10 کیلومتری توتک رخ داد، یک دستگاه خودرو تیبا دچار واژگونی شده بود و سرنشینان آن دچار حادثه شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از اعزام دو کد امدادی اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان حادثه در پی شدت جراحات جان خود را از دست داد.

طباطبایی تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر این حادثه هم توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی