Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:29:59 GMT

لزوم توجه ویژه به مستاجران و کارگران روز مزد و فصلی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۳۵۸

لزوم توجه ویژه به مستاجران و کارگران روز مزد و فصلی

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه رزمایش مساوات در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: افرادی که بنا بر قانون نمی‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرند باید شناسایی شوند.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری با اشاره به آسیب قشرهای مختلف مردم با شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مستأجران اعم از منازل و مغازه‌ها، کارگران روزمزد و افراد نیازمند جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت خیریه‌ها استان گیلان اشاره کرده و گفت: اگر این قرارگاه بتواند اسامی تمام خیریه‌ها را جمع آوری و اطلاعات را دسته بندی کند، افراد و محلات نیازمند به راحتی شناسایی می‌شوند.

پوشش ۲۵۰۰ کارگر فصلی و روزمزد توسط کمیته امداد گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در این جلسه از افزایش حمایت خانوارهای نیازمند بر اثر شیوع ویروس کورنا توسط این نهاد خبر داد و اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در طول بروز این بیماری تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند که شامل کارگران فصلی و روزمزد هستند.

عباس اهرابی به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: با استفاده از مبلغ ۱۰ هزار بسته حمایتی تهیه و در میان افراد نیازمند توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر این قرارگاه به صورت مراحل اداری عمل کند قطعاً موفق نخواهد شد، افزود: کمیته امداد، بسیج، مراکز نیکوکاری، ۱۵۰۰ شورای زکات و سایر سازمان‌ها برای تسریع و هرگونه اقدام و خدمات آمادگی لازم و کافی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه قانون کمیته امداد نماینده ولی فقیه ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی