Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:16:59 GMT

وقوع ۱۰۵ ریزش و رانش زمین و انسداد محورها در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۵۰۲

وقوع ۱۰۵ ریزش و رانش زمین و انسداد محورها در گیلان

سبحان اله علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در پی وقوع این حوادث در طول محورهای استان،  بلافاصله اکیپ های راهداری ریزش ها را با حجم ۱۷ هزار متر مکعب جمع آوری و پاکسازی کردند.

وی گفت : این ریزش و رانش ها در محورهای اصلی، فرعی، روستایی و کوهستانی شهرستان های لاهیجان، رودبار، رودسر، رضوانشهر، املش، آستارا، لنگرود، فومن،   شفت و ماسال، تالش  و سیاهکل به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین ریزش و رانش ها را در این مدت مربوط به محورهای شهرستان های رودبار، رضوانشهر، لنگرود،   رودسر،   و تالش عنوان کرد و افزود : با تلاش و اهتمام بی وقفه راهداران این مسیرها بلافاصله از ریزش گل و لای پاکسازی شدند.

علیپور همچنین از بازگشایی پل کنار گذر رودبار در جاده لوشان - طارم که از روز جمعه به علت طغیان رودخانه شاهرود غیرقابل تردد شده بود، خبر داد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : هرسال اواخر فروردین ماه این پل به دلیل بارندگی‌های فصلی مسدود شده و به زیر آب می‌رود.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب گیلان واقع شده  است.

 ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نیروی راهدار و ۳۲۱ دستگاه وسیله نقلیه اعم از سبک، نیمه سنگین و سنگین در محورهای استان مستقر و  آماده اجرای عملیات راهداری می باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا راهداری و حمل و نقل جاده زمین وسیله نقلیه ریزش بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علی جوان حاذق خواه فرماندار شهرستان رامیان گفت: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست شد و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

او افزود: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

 براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است