Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@18:54:47 GMT

تمدید منع رفت و آمد در هند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۶۰۶

در حال حاضر هند ۷۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا دارد که از این تعداد ۲۴۰ تن تاکنون جان باختند. ایالتهای اودیشا و پنجاب برای دو هفته دیگر منع رفت و آمد را تمدید کردند.

اخبار بین المل-آرویند  کجریوال، سر وزیر ایالت دهلی ، در توئیتر خود نوشت: نارندرا مودی تصمیم درستی در رابطه با تمدید منع رفت و آمد گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز، هند در جایگاه بهتری نسبت به کشورهای توسعه یافته قرار دارد زیرا ما منع رفت و آمد را زود شروع کردیم. اگر اکنون قطعش کنیم، تمام سود این کار از دست می رود.

برخی دیگر از مقامات این کشور به رسانه ها اعلام کردند که منع رفت و آمد به مدت دو هفته تمدید خواهد شد.

 

 

 


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا دهلی منع رفت و آمد ویروس هند رفت آمد منع رفت و آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!

ناچو فرناندس، کاپیتان باشگاه رئال مادرید در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم گرفت. این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و در تابستان امسال به پیوند ۲۳ ساله خود با این باشگاه پایان خواهد داد. به نظر می‌رسید ناچو طبق سیاست رئال مادرید در مورد بازیکنان بالای ۳۰ سال تمدید یک ساله قراردادش را امضا کند اما از انجام این کار خودداری کرد.

فصل گذشته به او وعده نقشی پررنگ در ترکیب اصلی داده شده بود اما وضعیت در چند ماه اخیر تغییر کرده، و رابطه او با کارلو آنچلوتی نیز تعریفی ندارد. گفته می‌شود که این مدافع میانی باتجربه از مدت زمان بازی و تصمیم برای تعویضش در تساوی ۲-۲ لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ عصبانی است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مارکا، ناچو علاقه‌ای به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی ندارد و همچنان بر انتقال به MLS در آمریکای شمالی متمرکز است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • تمدید مسابقه کتاب شیرین تا روز بزرگداشت فردوسی
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده