Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:18:35 GMT

اتریش میزبان «به چیزی دست نزن» شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۶۴۵

اتریش میزبان «به چیزی دست نزن» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «به چیزی دست نزن» به کارگردانی ارغوان حیدراسلام و به نمایندگی از ایران به هفدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه وین اتریش راه یافت.

این جشنواره یکی‌ از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه اروپا، واجد شرایط اسکار، بفتا و جوایز فیلم اروپاست که در این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: ارغوان حیدراسلام، بازیگران: مرجان صادقی، آنارام معظمی، فرناز خاکزاد، رهام حیدرعلی، سارا محمدی، هلیا صمدی، روژان فریزهندی، مدیر فیلمبرداری: سروش حضرتی، تدوین: ارغوان حیدراسلام، سروش حضرتی، طراح صحنه و لباس: صدف صالح ایزدخواست، جلوه‌های بصری: حسن نجفی، صداگذار: محدثه تیموری، گریم: رحیمه سروری، صدابردار: پوریا فراهانی، اشکان فرخی، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، موسیقی: امیرحسین نوروزی، دستیار کارگردان: فربد شاه‌نظر، منشی صحنه: ریحانه جامی، گروه فیلمبرداری: نرسا بهلولی، مهداد تفضلی، مهدی غفوری، تهیه کننده: ارغوان حیدراسلام، سروش حضرتی، پخش کننده: سینستزیا فیلمز، طراح پوستر: سینا سرمدی.

هفدهمین جشنواره جهانی فیلم کوتاه وین اتریش از ۲۸ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۰ برابر با ۸ تا ۱۳ خردادماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

کد خبر 4898284 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن نجفی اتریش اروپا ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی رادیو نمایش درگذشت چهره ها فیلم کوتاه رادیو سازمان صداوسیما فیلم سینمایی سینمای مستند سریال پایتخت فیلم خروج پیام تسلیت فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی