Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:10:51 GMT

راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک بیرناب در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۷۶۷۶

راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک بیرناب در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک وبسایت بیرناب در راستای ارائه خدمات بهتر به علاقمندان خبر داد.

حسین راغ آرا در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آموزش و فراگیری دانش و مهارت یک امر تعطیل ناپذیر است، اما با توجه به شرایط موجود کشور در مواجهه با ویروس کرونا که البته یک مسئله بین‌المللی است، امکان آموزش به صورت حضوری فراهم نیست، اما نباید این موضوع دلیلی بر فراموش کردن آموزش و یادگیری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این ایام که خانه‌نشینی و عدم حضور در اجتماعات مورد تاکید قرار دارد، می‌توان از فرصت ماندن در خانه به بهترین نحو استفاده کرد و به اموری که شاید هیچگاه در شرایط عادی فرصت پرداختن به آن‌ها را نداشتیم، بپردازیم، اظهار کرد: یادگیری مهارت یکی از اقداماتی است که در این ایام می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: آموزش مجازی و الکترونیک می‌تواند بهترین راهکار برای مهارت‌افزایی در این ایام باشد تا بتوانیم از فرصت پیش آمده استفاده بهینه را داشته باشیم.

راغ آرا ادامه داد: در عصر حاضر و بر اساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته باید پذیرفت که آموزش الکترونیکی یک ضرورت محسوب می‌شود، چرا که این روش بسیاری از محدودیت‌های معمول در آموزش فیزیکی را حذف کرده و با افزودن شرایط شبیه سازی شده کمک آموزشی، محیطی ایده‌آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و یادگیری، وبسایت بیرناب اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش الکترونیک کرده است تا بتواند با شیوه‌های جدید، پاسخگوی نیازهای آموزشی فراگیران و علاقه‌مندان باشد.

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی استراتژیک جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32219102 تماس حاصل کنند یا از طریق آدرس الکترونیکی www.e-birnab.ir از دوره‌های ارائه شده و جزییات آن باخبر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محصولات استراتژیک آموزش الکترونیک خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر