Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز از اجرای طرح تهیه و توزیع ۴۰ هزار سبد کالای معیشتی بین نیازمندان البرزی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد محمدی فرد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این نهاد تمامی ظرفیت‌های مقدور را در جهت توزیع گسترده ارزاق و مایحتاج فقرا در ماه مبارک رمضان به کار خواهد بست گفت: رسیدگی ویژه به وضعیت مددجویان و نیازمندان  استان در شرایط کنونی که شیوع بیماری کرونا معیشت آنها را با مشکل مواجه کرده ضروری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنا است در طول ماه رمضان ۴۰ هزار سبد کالای معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شود، افزود: برای تهیه این سبدها بیش از ۱۲ میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی ادامه داد: برای تامین منابع مالی جهت تهیه این سبدهای معیشتی، طی فراخوانی از تمامی مردم نوع‌دوست و خیران البرزی درخواست مشارکت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با ابراز امیدواری اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رزمایش گسترده همدلی وکمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان امسال خاطره‌ای خوب در اذهان مردم باقی بگذارد گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و ۱۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸  راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماه رمضان کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان