Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: تصمیماتی که در جلسه قبل برای فاصله گذاری هوشمند که یکی از برنامه های فاصله گذاری هوشمند شروع کسب و کارهایی که کم ریسک  برای استانها به جز تهران که این کار از دیروز شروع شده است .
وی ادامه داد: در این راستا به وزارت بهداشت و درمان با اصناف هماهنگ کردند که هر صنفی که می خواهد شروع کند و فعال شود وارد آن سامانه شود و در آن ثبت نام کند و کد مربوطه دریافت کند و همیشه وزارت بهداشت و درمان از طریق این سامانه با آنها مرتبط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری یادآور شد: اکثریت افراد این کد را دریافت کردند و در ارتباط بودند اما ممکن است افرادی جا مانده باشند یا هنوز این ارتباط با این سامانه برقرار نشده باشد از همه کسبه و فعالین اقتصادی که کار را دیروز شروع کردند آنهایی که به سامانه متصل نشدند در همین هفته جاری و تا پایان هفته به این سامانه متصل شوند و کاری است که برای آینده کشور و برای خود کسبه مفید است. 
وی ادامه داد: قرار شد در پایان این دوره افراد و بنگاه هایی که در این زمینه خوب فعالیت کردند دارای امتیاز باشند و امتیاز آنها هم به صورت خاصی مشخص شود و تابلویی به آنها ارایه شود که مردم بدانند که کدام یک از مغازه ها و بنگاه ها و کسب و کارها بیشتر برای سلامت مردم و جامعه تلاش کردند و این مسیر ادامه پیدا می کند.
روحانی گفت: دیروز در جلسه ای که با روسای کمیته ها داشتیم این بود که برای کسب و کارهای پرریسک هم  با وزارت بهداشت، صمت و کشور برنامه ریزی کنند و هر زمان که این طرح آماده شد بتوانیم در زمان آینده راجع کسب و کارهای پرریسک با پروتکل‌ها و دستورالعمل هایی که تصمیم گیری می شود اجرایی شود. 
وی ادامه داد: نسبت به تهران هم همانطور که مردم می دانند از شنبه ۳۰ فروردین کسب و کارهای کم ریسک با پروتکل‌های بهداشتی و اتصال به سامانه و دریافت کد آغاز می شود برای کسب و کارهای پرریسک هم دارد مطالعه می شودو در اطلاع ثانوی به مردم اطلاع داده می شود.
 ادامه دارد 

برچسب‌ها ویروس کرونا حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا حسن روحانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان