Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه از رشد ۱۲ درصدی میزان محصولات تحویل‌شده در بازارهای داخلی و صادراتی این شرکت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، غلامرضا طاهری درباره میزان محصولات تحویل‌شده در بازارهای داخلی و صادراتی این شرکت اظهار داشت: در سال ۹۸ میزان محصولات تحویل‌شده فولاد مبارکه به بازارهای داخلی و صادراتی از ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار تن به ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در خصوص ارزش این میزان عرض محصول اظهار داشت: ارزش محصولات تحویل‌شده در بازار داخل و صادرات طی سال ۹۸ در مقایسه با سال قبل با ۶۷ درصد رشد از ۲۳۵ به ۳۹۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸ میزان کل محصولات تحویل‌شده به بازارهای داخلی و صادراتی ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تن بوده است که سهم بازار داخل ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تن و سهم بازارهای صادراتی، علیرغم هم محدودیت‌ها و تحریم‌ها، یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن بوده است.

طاهری در خصوص میزان محصولات تحویل‌شده در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ به تفکیک بازار گفت: میزان محصولات تحویل‌شده طی سال ۹۸ با ۵ درصد رشد از ۵ میلیون و ۸۶۴ هزار تن به ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است. همچنین صادرات فولاد مبارکه از ۸۷۸ هزار تن در سال ۹۷ با ۶۵ درصد رشد به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن افزایش یافته و در این شرایط اقتصادی و با وجود تحریم‌ها برای کشور ارزآوری به همراه داشته است.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اضافه کرد: ارزش محصولات تحویل‌شده در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ در بازار داخل با ۵۷ درصد رشد از ۲۰۹ هزار میلیارد ریال در سال ۹۷ به ۳۲۷ هزار میلیارد ریال و ارزش محصولات صادراتی در سال ۱۳۹۸ نیز با ۱۴۷ درصد رشد از ۲۶ به ۶۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی در پایان با بیان این که فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری تاکنون توانسته است ۱۱۳ میلیون تن انواع محصولات خود را به بازارهای داخلی و صادراتی تحویل دهد، بیان داشت: از این میزان ۹۲ میلیون تن به بازار داخل و ۲۱ میلیون تن به بازارهای صادراتی تحویل داده شده است. همچنین از ابتدای بهره‌برداری تاکنون بیشترین میزان تحویل به مشتریان بازار داخل در سال ۹۸ (رونق تولید) انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/3212/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد فولاد مبارکه اصفهان صادرات بازارهای داخلی و صادراتی محصولات تحویل شده هزار میلیارد ریال افزایش یافته فولاد مبارکه درصد رشد بازار داخل سال ۹۸ هزار تن سال ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم. بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وی گفت: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

کد خبر 6089616 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی