Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:07:22 GMT

راه‌اندازی دو کارگاه جدید تولید ماسک در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۸۰۴۸

راه‌اندازی دو کارگاه جدید تولید ماسک در سنندج

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان از راه‌اندازی دو کارگاه جدید تولید ماسک در سنندج خبر داد.

میکائیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان کردستان بسیج دانش‌اموزی و بسیج فرهنگیان استان کردستان با همراهی و همکاری سازمان بسیج استان، اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در استان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 13 کارگاه تولید ماسک رایگان در سطح هنرستان‌های استان از 28 اسفند  ماه راه‌اندازی شد، افزود: این کارگاه‌ها تا کنترل این ویروس در استان همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نیاز مردم استان به ماسک دو کارگاه دیگر در سطح هنرستان‌های ناحیه دو شهرستان سنندج راه‌اندازی شد.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان عنوان کرد: این 15 کارگاه در مجموع روزانه بیش از 15 هزار ماسک در استان تولید خواهند کرد و به صورت رایگان نیز توزیع می‌کنند.

احمدی بیان کرد: توزیع ماسک رایگان با اولویت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مناطق روستایی و مناطق محروم استان انجام خواهد شد و گروههای جهادی و بسیج دانش‌اموزان و فرهنگیان در این زمینه فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: روند تولید کارگاه‌های تولید ماسک در استان کردستان حتی با گشایش مدارس تا پایان کنترل ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: استان کردستان سنندج دانش آموزان تولید استان کردستان تولید ماسک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج