Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در استان‌ها وسائل نقلیه در حمل و نقل عمومی تنها به تعداد صندلی می توانند مسافر سوار کنند، گفت: مردم تهران بیشتر از وسائل شخصی و انواع تاکسی‌ استفاده کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران صبح امروز در ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا گفت: تمام افرادی که کسب و کار خود را از دیروز آغاز کرده اند در همین هفته به سامانه مراجعه و به آن متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قرار شد برای کسب و کارهای پر ریسک هم اقداماتی می شود، گفت: از شنبه سی‌ام فروردین کسب و کارهای کم ریسک طبق پروتکل کارهایشان آغاز می شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه وسائل نقلیه در حمل و نقل عمومی تنها به تعداد صندلی می تواند مسافر سوار کنند گفت: مردم در تهران بیشتر از اسنپ و وسائل شخصی و تاکسی استفاده کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رئیس جمهور تهران روحانی ویروس کرونا مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور کلمبیا روز جمعه گفت که کشورش روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده زیرا نمی‌تواند در کنار «نسل‌کشی» بایستد.

به گزارش ایسنا، «گوستاو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در بیانیه‌ای خواستار «حفظ قوانین بین‌المللی برای توقف بربریت اسرائیل» شد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی افزود: امروز دیپلماسی بیانگر قدرت اقتصادی و نظامی دانسته می‌شود و دیپلماسی باید عقل سلیم مردم باشد و هدفش صلح بشریت با همه تنوع آن قرار داده شود.

روز جمعه کلمبیا رسماً قطع روابط دیپلماتیک خود با اشغالگران را به دلیل تداوم حملات علیه مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

این اقدام مصادف با جنگ ویرانگری است که رژیم صهیونیستی از هفت ماه پیش علیه نوار غزه به راه انداخته و با تشدید تجاوزات و رویارویی با فلسطینی‌ها در کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس همراه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی